MARCIN na NEXO 0 Napisano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2016 w Dane licencyjne - krytyczny wyjątek Od kilku dni występują problemy z działaniem Nexo. Program się wyłącza podając komunikat jak w załączniku. Czy występują w Insercie jakieś problemy z serwerami licencji (u mnie opłacona do 7/17)? PS Nexo 11.1.0(1963), Windows 10 Pro 10.0.14393 Link to postu
Maciek Tarkowski 763 Napisano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2016 w Dane licencyjne - krytyczny wyjątek Czy ta baza danych jest powiązana z Kontem InsERT (KF -> Licencje)? Jeśli tak, to może wystarczy odłączyć Konto i podłączyć ponownie? Jeśli nie albo powyższe nie pomaga, to chyba najszybciej będzie uderzyć do pomocy technicznej - zapewne poproszą Pana o przesłanie bazy danych. Link to postu
MARCIN na NEXO 0 Napisano 25 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2016 w Dane licencyjne - krytyczny wyjątek Generalnie działa dobrze. Po jakim czasie "bezruchu" nagle nexo się wyłącza wypluwając taki komunikat. Potem po uruchomieniu od razu jest OK na długi czas. Co to jest "KF"? Jeśli chodzi o Insert Nexo Link, to nie używam. A co ile nexo sprawdza czy ma licencję? Nie wystarczy raz na dzień - bo wygląda, że robi to częściej? Link to postu
Maciek Tarkowski 763 Napisano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2016 w Dane licencyjne - krytyczny wyjątek 16 minut temu, MARCIN KLIMEK napisał: Co to jest "KF"? Chodziło o Konfigurację, którą można wywołać albo z menu po lewej stronie, albo wciskając Ctrl+Spacja i wpisując mnemonik KF. 17 minut temu, MARCIN KLIMEK napisał: Jeśli chodzi o Insert Nexo Link, to nie używam. Nie, nie chodzi o nexo Link, tylko o Konto InsERT: 18 minut temu, MARCIN KLIMEK napisał: A co ile nexo sprawdza czy ma licencję? Nie wystarczy raz na dzień - bo wygląda, że robi to częściej? Wg informacji, które posiadam licencja jest sprawdzana raz dziennie. Trudno mi powiedzieć, czy następuje to w momencie uruchomienia programu, czy o określonej godzinie, czy w jakimś czasie od uruchomienia, czy losowo. Link to postu
Mariusz Jarowicz 1 Napisano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2016 w Dane licencyjne - krytyczny wyjątek (edytowane) 6 godzin temu, MARCIN KLIMEK napisał: Od kilku dni występują problemy z działaniem Nexo. Program się wyłącza podając komunikat jak w załączniku. Czy występują w Insercie jakieś problemy z serwerami licencji (u mnie opłacona do 7/17)? Czy mógłby Pan podać informacje odnośnie daty i godziny wystąpienia owego komunikatu? Postaramy się sprawdzić jak ta sytuacja wygląda od strony naszych serwerów. Z góry dziękuję Edytowane 25 Sierpnia 2016 przez Mariusz Jarowicz Link to postu
MARCIN na NEXO 0 Napisano 25 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2016 w Dane licencyjne - krytyczny wyjątek (edytowane) 3 godziny temu, Maciek Tarkowski napisał: Wg informacji, które posiadam licencja jest sprawdzana raz dziennie. Trudno mi powiedzieć, czy następuje to w momencie uruchomienia programu, czy o określonej godzinie, czy w jakimś czasie od uruchomienia, czy losowo. Mam zaznaczony "ptaszek" przy aktualizuj przy starcie programu. Ale przy wyjściu z biura usypiam komputer, potem popołudniem jest rozbudzany. Nie zawsze nexo jest wyłączane w tym czasie. Dzisiaj jest już po "wybudzeniu", więc zobaczymy czy się wyłączy (jeśli to miało by być przyczyną) ... 20 minut temu, Mariusz Jarowicz napisał: Czy mógłby Pan podać informacje odnośnie daty i godziny wystąpienia owego komunikatu? Postaramy się sprawdzić jak ta sytuacja wygląda od strony naszych serwerów. Z góry dziękuję Ostatnio wczoraj (24 VIII), między godziną 16 a 18. Wcześniej, wg danych ze zrzutu ekranu, chwilę przed 2016-08-24 / 17:45:44. Edytowane 25 Sierpnia 2016 przez MARCIN KLIMEK Link to postu
Mariusz Jarowicz 1 Napisano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2016 w Dane licencyjne - krytyczny wyjątek Od strony serwerów nie zaobserwowaliśmy żadnego niepokojącego sygnału. Przypuszczam, że przyczyną pojawiania się owego komunikatu będzie rzeczywiście wspomniana hibernacja komputera. Wprowadzenie komputera w tryb oszczędzania energii najprawdopodobniej powoduje wygaszenie pracy karty sieciowej oraz zatrzymanie pracy serwera SQL. Proponuję na próbę wyłączyć tryb oszczędzania energii lub ewentualnie sprawdzić czy w ustawieniach zasilania przy aktywnej hibernacji sama karta sieciowa mogła by być nadal uruchomiona. Link to postu
MARCIN na NEXO 0 Napisano 16 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2016 w Dane licencyjne - krytyczny wyjątek Po kolejnej aktualizacji 10-ki problem zniknął. Chyba, że coś u siebie zmienialiście... Link to postu
Polecane posty