Piotr Reszpondek 0 Napisano 6 Września 2016 Udostępnij Napisano 6 Września 2016 w Sugestia do działań cyklicznych Witam, Mam pewną sugestię dotyczącą działań cyklicznych w biurze NEXO. Czy byłaby możliwość wprowadzenia możliwości sortowania w danym działaniu? Dla przykładu mamy działanie cykliczne: Odbiór dokumentów od klienta. Mamy tam wszystkich klientów z dwóch filii (opolskie, łódzkie). Byłoby nam dużo prościej gdyby można było ich podzielić na oddział/cechę. Są tam co prawda obecnie filtry ale nie pomagają zbyt wiele. Byłoby też sprawniej gdyby sortowanie odbywało się tak jak na liście w z klientami biura (czyli naciskam na daną kolumnę i według tej kolumny sortuje). Link to postu
Mateusz Włudyka 1 Napisano 6 Września 2016 Udostępnij Napisano 6 Września 2016 w Sugestia do działań cyklicznych Rozumiem, że chodziłoby głównie o dodanie do listy dostępnych kolumn na tym menu cechy albo grupy? Faktycznie na dzień bieżący jedyne kolumny jakie możemy w tym miejscu wstawić to te widoczne poniżej. Link to postu
Piotr Reszpondek 0 Napisano 7 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2016 w Sugestia do działań cyklicznych Tak, o to właśnie mi chodzi:) i to sortowanie ulepszyłoby i usprawniło pracę. Link to postu
Mateusz Włudyka 1 Napisano 8 Września 2016 Udostępnij Napisano 8 Września 2016 w Sugestia do działań cyklicznych Rozumiem, przekazałem dalej taką sugestię i niewykluczone, że na wiosnę taka funkcjonalność się już pojawi (wersja 12 jest już praktycznie w pełni zaplanowana, natomiast wersja 13 to wersja deklaracyjna). Na razie mogę jeszcze ewentualnie zasugerować poprawianie działania cyklicznego (klawisz F4 lub też prawy przycisk myszki i Popraw) a następnie skorzystania z opcji Filtruj która pozwoli na sortowanie m.in. po grupie klientów (jak wskazane niżej). Problemem tego rozwiązania jest jego jednorazowość - program zapomina od razu jakie filtry wybraliśmy gdy tylko zamkniemy poprawiane działanie cykliczne. Link to postu
Polecane posty