Radomił Ząbik 306 Napisano 22 Września 2016 Udostępnij Napisano 22 Września 2016 w Awarie programu nexo Mamy jednego użytkownika, u którego dzisiaj kilkukrotnie program Insert nexo przestawał działać, np. podczas dodawania klienta lub oferty. Czy gdzieś w folderach lokalnych komputera rejestrujecie może jakieś logi, aby spróbować znaleźć przyczynę i rozwiązać problem? Co ciekawe, wczoraj ten użytkownik nie miał problemu. Link to postu
Mariusz Jarowicz 1 Napisano 23 Września 2016 Udostępnij Napisano 23 Września 2016 w Awarie programu nexo Witam. Jak najbardziej postaramy się sprawdzić czym może być spowodowane takie zachowanie programu. Proszę podesłać wszystkie pliki, które znajdują się na tym komputerze (na którym wystąpił problem) w folderach: C:\Users\FOLDER_UŻYTKOWNIKA\AppData\Local\InsERT\Logs C:\Users\FOLDER_UŻYTKOWNIKA\AppData\Local\InsERT\InsLauncherLogs Proszę mieć na uwadze, że foldery te mogą być ukryte. Wiadomość z logami prosiłbym o podesłanie drogą mailową na adres: office@insert.com.pl z adnotacją, że jest to temat poruszany na forum. Link to postu
Radomił Ząbik 306 Napisano 26 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2016 w Awarie programu nexo Dobrze, więc wiadomość rano wysłałem w tym temacie. A macie może jakieś takie wymagania softwarowe, dla systemów z linii nexo? Może kwestia błędu wynika np. z braku jakieś tam łatki do .NET Frameworka? W sumie podejrzewamy też winę procesorów linii AMD, w tym przypadku, bo problemy mamy tylko i wyłącznie z tymi komputerami. Link to postu
Mateusz Włudyka 1 Napisano 29 Września 2016 Udostępnij Napisano 29 Września 2016 w Awarie programu nexo Nie mamy informacji, aby procesory AMD były szczególnie winne problemom z serią nexo. Natomiast programy mogą zachowywać się niestabilnie w razie braku komponentów .NET Framework 4.5 które wymagane są do poprawnego funkcjonowania m.in. naszego User Interface oraz elementów związanych z JPK. Prócz tego jedyne, co przychodzi mi do głowy to SQL 2014 bez SP1, który może nieco szkodzić, ale jest to kwestia związana z usuwaniem dokumentów, a nie stabilnością programu. Sądzę, że trzeba by było poczekać na informację na temat logów, ponieważ to w nich mogą znajdować się pewniejsze informacje na temat problemów z niestabilnością programów. Link to postu
Radomił Ząbik 306 Napisano 5 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2016 w Awarie programu nexo Ogólnie to z tymi problemami jest mega ciekawie. Od piątku przestały występować na tych komputerach z AMD, a wczoraj zaczęły nam się na innej jednostce z Intelem. Może była jakaś dziwna łatka na Windows 10, co to powodowała? Macie jakieś info? Link to postu
Polecane posty