Skocz do zawartości

Awarie programu nexo

Polecane posty

Mamy jednego użytkownika, u którego dzisiaj kilkukrotnie program Insert nexo przestawał działać, np. podczas dodawania klienta lub oferty. Czy gdzieś w folderach lokalnych komputera rejestrujecie może jakieś logi, aby spróbować znaleźć przyczynę i rozwiązać problem? Co ciekawe, wczoraj ten użytkownik nie miał problemu.

Link to postu

Witam. Jak najbardziej postaramy się sprawdzić czym może być spowodowane takie zachowanie programu.

 

Proszę podesłać wszystkie pliki, które znajdują się na tym komputerze (na którym wystąpił problem) w folderach:

C:\Users\FOLDER_UŻYTKOWNIKA\AppData\Local\InsERT\Logs
C:\Users\FOLDER_UŻYTKOWNIKA\AppData\Local\InsERT\InsLauncherLogs

Proszę mieć na uwadze, że foldery te mogą być ukryte.

Wiadomość z logami prosiłbym o podesłanie drogą mailową na adres: office@insert.com.pl z adnotacją, że jest to temat poruszany na forum.

Link to postu

Dobrze, więc wiadomość rano wysłałem w tym temacie.

 

A macie może jakieś takie wymagania softwarowe, dla systemów z linii nexo? Może kwestia błędu wynika np. z braku jakieś tam łatki do .NET Frameworka? W sumie podejrzewamy też winę procesorów linii AMD, w tym przypadku, bo problemy mamy tylko i wyłącznie z tymi komputerami.

Link to postu

Nie mamy informacji, aby procesory AMD były szczególnie winne problemom z serią nexo. Natomiast programy mogą zachowywać się niestabilnie w razie braku komponentów .NET Framework 4.5 które wymagane są do poprawnego funkcjonowania m.in. naszego User Interface oraz elementów związanych z JPK. Prócz tego jedyne, co przychodzi mi do głowy to SQL 2014 bez SP1, który może nieco szkodzić, ale jest to kwestia związana z usuwaniem dokumentów, a nie stabilnością programu.

 

Sądzę, że trzeba by było poczekać na informację na temat logów, ponieważ to w nich mogą znajdować się pewniejsze informacje na temat problemów z niestabilnością programów.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...