Marcin Tekliński 0 Napisano 8 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2021 w NOVITUS NEXT Witam Mam problem z nową kasą fiskalną NOVITUS NEXT. Po nieudanym ściąganiu danych sprzedaży są one kasowane na kasie. "Nasz" człowiek od kas mówi że to program wysyła sygnał do kasowania ale trochę mi to nie pasuje bo Kasiarz w komunikacie pokazuje że sprzedaż nie została usunięta, (ehh :( i znowu stany magazynowe się nie zgadzają, cały miesiąc było dobrze...): będę wdzięczny za pomoc Pozdrawiam Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 322 Napisano 9 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 w NOVITUS NEXT W dniu 8.02.2021 o 14:12, Marcin Tekliński napisał: "Nasz" człowiek od kas mówi że to program wysyła sygnał do kasowania ale trochę mi to nie pasuje bo Kasiarz w komunikacie pokazuje że sprzedaż nie została usunięta, Człowiek ma rację... dane z kasy zostały usunięte, ale są przechowywane w pliku, który zostanie usunięty dopiero po udanym odbiorze. Link to postu
Marcin Tekliński 0 Napisano 16 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2021 w NOVITUS NEXT W dniu 10.02.2021 o 00:32, Jacek Izydorczyk napisał: Człowiek ma rację... dane z kasy zostały usunięte, ale są przechowywane w pliku, który zostanie usunięty dopiero po udanym odbiorze. Nie rozumiem, więc jak mam zrobić "udany odbiór" skoro kolejny jest już pusty? Jakoś mogę odzyskać dane sprzedaży? Link to postu
Dominik Michalak 6 Napisano 16 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2021 w NOVITUS NEXT Niestety nie da się odczytać już z kasy. Tak niestety zachowuje się sterownik, że po odebraniu sprzedaży mimo, że napotyka błąd i nie tworzy paragonu w programie nie zachowuje odebranej sprzedaży w pliku tylko jest usuwana i dlatego przy kolejnym odbiorze jest pusto bo między odbiorem, który nie powiódł się a kolejnym odbiorem nie było sprzedaży na kasie. Wcześniej tak nie było, ale po którejś aktualizacji oprogramowania w kasie next tak zaczęło się to objawiać Niestety sterownik był testowany na wersji z września 2019 a od tego czasu było klika aktualizacji oprogramowania w kasach next w których również poprawiany był protokół Tango w kasie. Jedyna możliwość jeśli to next E użyć programu NEArch i odczytać paragony z kopii elektronicznej i wpisać na tej podstawie ręcznie do programu. Jeśli to next online to wówczas programem PM_Browser należy odczytać paragony z pamięci chronionej 1 Link to postu
Marcin Tekliński 0 Napisano 16 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2021 w NOVITUS NEXT Godzinę temu, Dominik Michalak napisał: Niestety nie da się odczytać już z kasy. Tak niestety zachowuje się sterownik, że po odebraniu sprzedaży mimo, że napotyka błąd i nie tworzy paragonu w programie nie zachowuje odebranej sprzedaży w pliku tylko jest usuwana i dlatego przy kolejnym odbiorze jest pusto bo między odbiorem, który nie powiódł się a kolejnym odbiorem nie było sprzedaży na kasie. Wcześniej tak nie było, ale po którejś aktualizacji oprogramowania w kasie next tak zaczęło się to objawiać Niestety sterownik był testowany na wersji z września 2019 a od tego czasu było klika aktualizacji oprogramowania w kasach next w których również poprawiany był protokół Tango w kasie. Jedyna możliwość jeśli to next E użyć programu NEArch i odczytać paragony z kopii elektronicznej i wpisać na tej podstawie ręcznie do programu. Jeśli to next online to wówczas programem PM_Browser należy odczytać paragony z pamięci chronionej Dzięki za pomoc, już działam z PM_Browser (czytam instrukcję:). Zawsze to łatwiej wklepać kilkadziesiąt paragonów niż robić inwentaryzację. Mam nadzieję że to na zawsze tak nie zostanie Pozdrawiam i miłego dnia życzę Link to postu
Dominik Michalak 6 Napisano 16 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2021 w NOVITUS NEXT w razie problemów z połączeniem z PM_Browser proszę o info dominikm@le.onet.pl Link to postu
Polecane posty