Skocz do zawartości

NOVITUS NEXT

Polecane posty

Witam

 

Mam problem z nową kasą fiskalną NOVITUS NEXT.

Po nieudanym ściąganiu danych sprzedaży są one kasowane na kasie.

"Nasz" człowiek od kas mówi że to program wysyła sygnał do kasowania ale trochę mi to nie pasuje bo Kasiarz w komunikacie pokazuje że sprzedaż nie została usunięta,

 

(ehh :( i znowu stany magazynowe się nie zgadzają, cały miesiąc było dobrze...):

 

będę wdzięczny za pomoc

Pozdrawiam

Link to postu
W dniu 8.02.2021 o 14:12, Marcin Tekliński napisał:

"Nasz" człowiek od kas mówi że to program wysyła sygnał do kasowania ale trochę mi to nie pasuje bo Kasiarz w komunikacie pokazuje że sprzedaż nie została usunięta,

Człowiek ma rację... dane z kasy zostały usunięte, ale są przechowywane w pliku, który zostanie usunięty dopiero po udanym odbiorze. 

Link to postu

Niestety nie da się odczytać już z kasy.

Tak niestety zachowuje się sterownik, że po odebraniu sprzedaży mimo, że napotyka błąd i nie tworzy paragonu w programie

nie zachowuje odebranej sprzedaży w pliku tylko jest usuwana i dlatego przy kolejnym odbiorze jest pusto bo między odbiorem, który nie powiódł się

a kolejnym odbiorem nie było sprzedaży na kasie.

Wcześniej tak nie było, ale po którejś aktualizacji oprogramowania w kasie next tak zaczęło się to objawiać

Niestety sterownik był testowany na wersji z września 2019 a od tego czasu było klika aktualizacji oprogramowania w kasach next w których również poprawiany

był protokół Tango w kasie.

 

Jedyna możliwość jeśli to next E użyć programu NEArch i odczytać paragony z kopii elektronicznej i wpisać na tej podstawie ręcznie do programu.

Jeśli to next online to wówczas programem PM_Browser należy odczytać paragony z pamięci chronionej

  • Lubię to 1
Link to postu
Godzinę temu, Dominik Michalak napisał:

Niestety nie da się odczytać już z kasy.

Tak niestety zachowuje się sterownik, że po odebraniu sprzedaży mimo, że napotyka błąd i nie tworzy paragonu w programie

nie zachowuje odebranej sprzedaży w pliku tylko jest usuwana i dlatego przy kolejnym odbiorze jest pusto bo między odbiorem, który nie powiódł się

a kolejnym odbiorem nie było sprzedaży na kasie.

Wcześniej tak nie było, ale po którejś aktualizacji oprogramowania w kasie next tak zaczęło się to objawiać

Niestety sterownik był testowany na wersji z września 2019 a od tego czasu było klika aktualizacji oprogramowania w kasach next w których również poprawiany

był protokół Tango w kasie.

 

Jedyna możliwość jeśli to next E użyć programu NEArch i odczytać paragony z kopii elektronicznej i wpisać na tej podstawie ręcznie do programu.

Jeśli to next online to wówczas programem PM_Browser należy odczytać paragony z pamięci chronionej

Dzięki za pomoc, już działam z PM_Browser (czytam instrukcję:). Zawsze to łatwiej wklepać kilkadziesiąt paragonów niż robić inwentaryzację. 

Mam nadzieję że to na zawsze tak nie zostanie :/

 

Pozdrawiam i miłego dnia życzę

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...