Skocz do zawartości

Gestor Nexo Zlecenia serwisowe - brak raportów o zysku lub stracie na zleceniu

Polecane posty

Nigdzie nie widzę gdzie można podejrzeć zysk lub stratę na "Zleceniu serwisowym"

 

Opis problemu:

Mamy podpięty w zakładce "urządzenia" sprzęt, który serwisujemy u klienta i na które sukcesywnie w ciągu roku zakładamy kolejne "zlecenia serwisowe".

Ponieważ na części tych zleceń pojawiają się pozycje nie płatne (gwarancyjne)  generowany jest dokument rozchodu wewnętrznego RW. Pozostałe zaś pozycje tego zlecenia są normalnie rozliczane za pomocą faktury sprzedażowej FV.

Chciałbym wiedzieć czy na danym zleceniu i całej umowie  zarabiamy czy generuj ono nam stratę. W programie brak takiego raportu

 

W zakładce "urządzenia" pod konkretnym Urządzeniem powinien być też dostępny raport ze wszystkimi zleceniami dotyczącymi danego urządzenia a także bilans zawierający wystawione dokumenty sprzedaży FV i dokumenty rozchodów wewnętrznych RW

 

Przy okazji przy wejściu w wygenerowany  przez zlecenie dokument rozchodu wewnętrznego RW nie ma żadnej informacji, że jest on powiązany z konkretnym zleceniem oraz brak w nim informacji (musimy wpisać ręcznie) jakiego klienta dotyczy ten dokument. Utrudnia to późniejszą identyfikację tego dokumentu z poziomu Magazynu.

 

Dodatkowo przy zamykaniu zakończonego zlecenia serwisowego pomimo iż zaznaczyliśmy aby program przenosił nam sprzedawany asortyment na dokument sprzedażowy FV, program nie zrobi nam tego automatycznie. Nie pokaże żadnego komunikatu tylko zamknie zlecenie a my musimy pamiętać aby to zrobić samemu.

 

Brak też raportu, który wyłapywałby takie zlecenia bez rozliczonych pozycji asortymentowych za pomocą FV lub RW.

  • Lubię to 1
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...