Skocz do zawartości

Informacja o błędnym formacie ceny - dziwne przeliczenie cen produku

Polecane posty

Witam Serdecznie, jestem początkującym użytkownikiem Sello,

właśnie rozpoczynam integrację oferty sklepowej z allegro.

Już przy drugim produkcie napotkałem problem

 

obraz.thumb.png.b39789313c9568f5d0f613162815d973.png

 

Wystawiam produkt który ma cenę 1880 zł

 

Błąd Sello szczegółowo opisany jest jako " podaj cene w zakresie od 0,00 do 0,00000000 i upewnij się że niema liter"

 

Aukcja w Sello świeci się na czerwono,

natomiast na allegro pojawia się szkic tej aukcji z dziwna ceną

obraz.thumb.png.db2ffcc0f5909998fe456583b6bde526.png

Edytowane przez Jakub Sochacki
Link to postu

Wygląda w porządku. Może być to natomiast problem w samym Allegro. Proszę jeszcze za pomocą poniższej instrukcji włączyć logowanie synchronizacji z Allegro i podesłać do nas log z wysyłania takiej aukcji.

 

Spoiler

Proszę w programie serwisowym (Admin.exe) włączyć logowanie Allegro w menu rejestr.

Wyłączyć Sello, uruchomić je jako administrator (z menu pod prawym przyciskiem myszy) i spróbować wykonać czynność powodującą problem.

W folderze instalacyjnym Sello, c:\Program Files (x86)\InsERT\Sello\Log stworzony zostanie plik Allegro-[data].json. Proszę podesłać go na sello@insert.com.pl z linkiem do wątku z forum lub jako odpowiedź do maila.

Po wszystkim proszę wyłączyć logowanie programem serwisowym lub z poziomu ostrzeżenia na stronie startowej Sello jeśli się pojawi.

 

Link to postu

Ach, zapomniałem o tym problemie (w 1.38 będzie poprawiony).

Tymczasem można włączyć logowanie korzystając z poniższych plików:

 

aukcje.zip

 

Trzeba je wypakować i odpowiedni z nich uruchomić, potwierdzając dodanie informacji do rejestru Windows. Na koniec proszę wyłączyć logowanie aby nie zaśmiecać dysku.

Link to postu

Czyli już tutaj pojawia się błąd w cenie (26,2425) i taką cenę wysyła potem Sello do Allegro - co powoduje problem. Jaka cena w tym przypadku jest wpisywana?