Skocz do zawartości

PLIKi MT940

Polecane posty

W przypadku, gdy klient w procesie identyfikacji elektronicznych operacji bankowych nie zostanie rozpoznany po numerze swojego rachunku bankowego, może nastąpić próba rozpoznania go po nazwie i adresie.

Jeżeli rachunek bankowy jest dodany do kartoteki kontrahenta, to ilu klientów ma dodany ten sam rachunek bankowy? Czy były zmieniane ręcznie współczynniki dopasowania klienta (Konfiguracja - Parametry bankowości)?

 

Link to postu
  • 4 tygodnie później...
W dniu 10.03.2021 o 13:03, Przemysław Werner napisał:

Po analizie przesłanego przez Państwa wczoraj pliku wynika, że zawiera on jedynie informacje z pola tytułem i kwoty transakcji, stąd problem z rozpoznaniem kontrahenta i rachunku bankowego.

Taki plik dostaję od kontrahenta. Czy to może być problem niewłaściwego pobrania poliku z bankowości elektronicznej czy może niewłaściwa stała struktura pliku?

Link to postu
  • 3 tygodnie później...

Ponownie przesłany przez Państwa plik "rozszerzony" wczytuje się na wybranym parserze Santander (zgodny z BZWBK), a odnośnie operacji, które się nie wczytują, proszę zapoznać się z moją wcześniejszą odpowiedzią i porównać przesyłane pliki.

W dniu 10.03.2021 o 13:03, Przemysław Werner napisał:

Po analizie przesłanego przez Państwa wczoraj pliku wynika, że zawiera on jedynie informacje z pola tytułem i kwoty transakcji, stąd problem z rozpoznaniem kontrahenta i rachunku bankowego.

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...