Iwona Gargała 0 Napisano 9 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 w PLIKi MT940 zaciągając pliki MT940 nie wczytują się rachunki bankowe kontrahentów i pewnie dlatego nie zostają oni rozpoznani? Co robię nie tak? Link to postu
Przemysław Werner 393 Napisano 9 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 w PLIKi MT940 W przypadku, gdy klient w procesie identyfikacji elektronicznych operacji bankowych nie zostanie rozpoznany po numerze swojego rachunku bankowego, może nastąpić próba rozpoznania go po nazwie i adresie. Jeżeli rachunek bankowy jest dodany do kartoteki kontrahenta, to ilu klientów ma dodany ten sam rachunek bankowy? Czy były zmieniane ręcznie współczynniki dopasowania klienta (Konfiguracja - Parametry bankowości)? Link to postu
Iwona Gargała 0 Napisano 10 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2021 w PLIKi MT940 w kartotece klientów nie ma zdublowanych podstawowych rachunków bankowych> Rachunek bankowy dodany w kartotece klienta X a mimo to nie rozpoznaje, nie wiem gdzie jeszcze zadziałać? w parametrach bankowości nic nie było zmieniane i wygląda to tak : Link to postu
Przemysław Werner 393 Napisano 15 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2021 w PLIKi MT940 Proszę o przesłanie pliku, który próbują Państwo zaczytać. Plik należy przesłać przez formularz kontaktowy kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-282913. Link to postu
Przemysław Werner 393 Napisano 10 Marca 2021 Udostępnij Napisano 10 Marca 2021 w PLIKi MT940 Po analizie przesłanego przez Państwa wczoraj pliku wynika, że zawiera on jedynie informacje z pola tytułem i kwoty transakcji, stąd problem z rozpoznaniem kontrahenta i rachunku bankowego. Link to postu
Iwona Gargała 0 Napisano 13 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2021 w PLIKi MT940 W dniu 10.03.2021 o 13:03, Przemysław Werner napisał: Po analizie przesłanego przez Państwa wczoraj pliku wynika, że zawiera on jedynie informacje z pola tytułem i kwoty transakcji, stąd problem z rozpoznaniem kontrahenta i rachunku bankowego. Taki plik dostaję od kontrahenta. Czy to może być problem niewłaściwego pobrania poliku z bankowości elektronicznej czy może niewłaściwa stała struktura pliku? Link to postu
Przemysław Werner 393 Napisano 29 Marca 2021 Udostępnij Napisano 29 Marca 2021 w PLIKi MT940 Ponownie przesłany przez Państwa plik "rozszerzony" wczytuje się na wybranym parserze Santander (zgodny z BZWBK), a odnośnie operacji, które się nie wczytują, proszę zapoznać się z moją wcześniejszą odpowiedzią i porównać przesyłane pliki. W dniu 10.03.2021 o 13:03, Przemysław Werner napisał: Po analizie przesłanego przez Państwa wczoraj pliku wynika, że zawiera on jedynie informacje z pola tytułem i kwoty transakcji, stąd problem z rozpoznaniem kontrahenta i rachunku bankowego. Link to postu
Polecane posty