Skocz do zawartości

problem z importem pliku do Potral Biura

Polecane posty

Dzień dobry, ponownie zaczynam "przygodę" z Portal Biura  i od nowa ( po okresie testowym) zaczynam się uczyć, proszę o wskazówki i informację w następującej sytuacji:

Klient wysyła mi mailem plik pdf lub jpg ze swoimi dokumentami czy ja mogę w jakiś sposób wczytać taki plik do programu Rachmistrz  GT,  czy klient powinien się zalogować w Portalu Biura i tam go umieścić... sądziłam, że tak opcja jak import pliku z mojej poczty istnieje, ale nie potrafię teraz tego zrobić.

Link to postu

Dzień dobry,

w tym momencie są 3 opcje wysyłki dokumentu do Portalu Biura:

1. Tradycyjnie: klient loguje się na stronę Portalu Biura (z komputera lub telefonu) i wysyła dokumenty.

2. Klient konfiguruje indywidualną skrzynkę mailową na stronie Portalu Biura i można przesyłać dokumenty za pomocą maila (tylko z wybranych adresów mailowych - to również może być adres biura). 

3. Biuro rachunkowe wysyła dokumenty, które ma u siebie za pomocą opcji Prześlij pliki prosto z programu księgowego.

 

W Pani przypadku (gdy dokumenty już są w biurze) najlepiej będzie skorzystać z ostatniej opcji. Aby opcja Prześlij dokumenty była dostępna, należy ją włączyć w Laboratorium:
image.thumb.png.46dd86be3ce8626c540c552665c579af.png

i postępować zgodnie ze wskazówkami.

 

Po przejściu do serwisu Portal Biura - Dokumenty będzie dostępna opcja Prześlij pliki.

image.png.b33ccfaa75c51aa32501c6b66a9ae75c.png

Wystarczy wybrać pliki i ustawić ewentualnie odpowiednie parametry. Pliki prześlą się do portalu.

 

image.png.a9d1d17b284b92d19d78707a8101cc7d.png

Link to postu

dziękuję za odpowiedź, już sama do tego doszłam w tzw. międzyczasie, ale mam kolejny problem, nie mogę rozszerzyć kolumny, w której się uzupełnia dane do wczytania dokumentu, zdjęcie poniżej, ani w lewo, ani w prawo - wszystko inne się rozszerza, a ta konkretna kolumna ani drgnie ! co z tym z2.thumb.jpg.412bcd6610c845f866ee52ea7d90736e.jpgrobić??

Link to postu

Nie ma możliwości zmiany rozmiary panelu z Opisem dokumentu. 

Tym bardziej nie mogę zrozumieć, jak udało się Pani tego dokonać ;)

Jedynym sposobem jakim udało mi się doraźnie zmniejszyć ten panel, to jak się dojedzie prawą jego krawędzią jak najbardziej na lewo, ale nawet wtedy po powrocie bardziej na środek wszystko wróciło do normy i domyślnego rozmiaru panelu.

Czy próbowała Pani zrestartować program? Problem dalej występuje?

Link to postu

ale ja nic z tym nie zrobiłam taki już był, tzn po podpięciu klienta do Portalu Biura tak było od samego początku,  i tak wygląda  w każdym podmiocie , który jest zarejestrowany do PB, a proszę mi zrobić screen jak to powinno wyglądać prawidłowo

Edytowane przez Magdalena Błach-Łukasik
Link to postu

Nie powiedziała Pani, jaki jest system na komputerze. W zależności od systemu sprawdzenie, czy i jakie skalowanie występuje, może wyglądać inaczej. Dla Windows 10 należy wejść w Ustawienia > System > Ekran (dokładniej tutaj) i sprawdzić wartość pola Skala i układ. Jeżeli skalowanie jest inne niż 100%, to może być przyczyną problemu.

 

Najlepiej sprawdzić ustawienia zgodności GT. Na pliku exe programu, np. Rewizor.exe z menu kontekstowego wybrać Właściwości i tam zastosować poniższe ustawienia:

1120430926_2021-02-24_UstawieniaZgodnociGT.png.ebc3f505fe96c747fb97daa32c174064.png

Link to postu
  • 2 lata później...
W dniu 18.02.2021 o 08:48, Katarzyna Tubielewicz napisał:

Dzień dobry,

w tym momencie są 3 opcje wysyłki dokumentu do Portalu Biura:

1. Tradycyjnie: klient loguje się na stronę Portalu Biura (z komputera lub telefonu) i wysyła dokumenty.

2. Klient konfiguruje indywidualną skrzynkę mailową na stronie Portalu Biura i można przesyłać dokumenty za pomocą maila (tylko z wybranych adresów mailowych - to również może być adres biura). 

3. Biuro rachunkowe wysyła dokumenty, które ma u siebie za pomocą opcji Prześlij pliki prosto z programu księgowego.

 

W Pani przypadku (gdy dokumenty już są w biurze) najlepiej będzie skorzystać z ostatniej opcji. Aby opcja Prześlij dokumenty była dostępna, należy ją włączyć w Laboratorium:
image.thumb.png.46dd86be3ce8626c540c552665c579af.png

i postępować zgodnie ze wskazówkami.

 

Po przejściu do serwisu Portal Biura - Dokumenty będzie dostępna opcja Prześlij pliki.

image.png.b33ccfaa75c51aa32501c6b66a9ae75c.png

Wystarczy wybrać pliki i ustawić ewentualnie odpowiednie parametry. Pliki prześlą się do portalu.

 

image.png.a9d1d17b284b92d19d78707a8101cc7d.png

Dzień dobry, 

 

zrobiłam wszsytko wg powyższej instrukcji ,ale funkcja nie działa .Pojawia się komunikat : Nie zalogowano do konta Insert lub nie udało się połaczyć konta do firmy.Serwis dokumentów działa w trybie offline.

Co robię źle ? 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...