Rafał Męcikiewicz 1 Napisano 18 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2021 w Problem z synchronizacją Insert Mobile -> Gestor Nie działa podstawowa funkcjonalność aplikacji czyli edycja działań. Zmiana daty czy kończenie działania, tylko na chwilę powodują zmiany w aplikacji, ale po próbie synchronizacji wszystko wraca do wcześniejszego statusu. Do Gestora nie dochodzą żadne zmiany. Uprawnienia dot. działań w Gestorze włączone są wszystkie za wyjątkiem podglądu i edycji działań innych użytkowników. Sytuacja ma miejsce na 12 ! telefonach. Synchronizacja automatyczna w telefonach jest włączona, synchronizacja tylko po w-fi wyłączona. Serwer e-usług jest ciągle włączony i nie pokazuje żadnych błędów. I tak, wysyłaliśmy już logi, reset serwera e-usług i pełna synchronizacja nic nie daje. Może ktoś miał podobny problem i go rozwiązał ? Bez tych funkcji aplikacja dla nas jest bezużyteczna. Link to postu
Igor Bernakiewicz 310 Napisano 18 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2021 w Problem z synchronizacją Insert Mobile -> Gestor Z jakiejś przyczyny serwer e-usług odrzuca zmiany. Spróbujemy to przeanalizować. Proszę wykonać następujący test i podesłać do mnie logi w wiadomości prywatnej. 1. Zrobić jakieś zmiany po stronie aplikacji (np. zakończenie działania). 2. Uruchomić synchronizację po stronie aplikacji (np. ściągającym gestem ekran w dół) 3. Po przeprowadzonej synchronizacji podesłać logi z nexo do mnie. Jak włączyć logowanie po stronie nexo?: Link to postu
Agata Adamiec 0 Napisano 24 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2021 w Problem z synchronizacją Insert Mobile -> Gestor Mam podobny problem co jakiś czas wyskakuje mi na telefonie błąd synchronizacji i w tym momencie tracę wszystko co zrobiłem w aplikacji np.: - dodanie nowego zadania - rejestracja czasu Problem przede wszystkim w tym, że tracę wszystkie dane jakie zostały wprowadzone u klienta Jakaś porada tak aby przynajmniej przy tym błędzie dane zostały na telefonie ? Link to postu
Polecane posty