Skocz do zawartości

Problem z synchronizacją Insert Mobile -> Gestor

Polecane posty

Nie działa podstawowa funkcjonalność aplikacji czyli edycja działań. Zmiana daty czy kończenie działania, tylko na chwilę powodują zmiany w aplikacji, ale po próbie synchronizacji wszystko wraca do wcześniejszego statusu. Do Gestora nie dochodzą żadne zmiany. Uprawnienia dot. działań w Gestorze włączone są wszystkie za wyjątkiem podglądu i edycji działań innych użytkowników. Sytuacja ma miejsce na 12 ! telefonach. Synchronizacja automatyczna w telefonach jest włączona, synchronizacja tylko po w-fi wyłączona.
Serwer e-usług jest ciągle włączony i nie pokazuje żadnych błędów.

I tak, wysyłaliśmy już logi, reset serwera e-usług i pełna synchronizacja nic nie daje. Może ktoś miał podobny problem i go rozwiązał ? Bez tych funkcji aplikacja dla nas jest bezużyteczna.

Link to postu

Z jakiejś przyczyny serwer e-usług odrzuca zmiany. Spróbujemy to przeanalizować. Proszę wykonać następujący test i podesłać do mnie logi w wiadomości prywatnej.

 

1. Zrobić jakieś zmiany po stronie aplikacji (np. zakończenie działania). 

2. Uruchomić synchronizację po stronie aplikacji (np. ściągającym gestem ekran w dół)

3. Po przeprowadzonej synchronizacji podesłać logi z nexo do mnie. 

 

Jak włączyć logowanie po stronie nexo?:

image.thumb.png.9f9bdb963beb81a86bf6354f70770742.png

Link to postu

Mam podobny problem co jakiś czas wyskakuje mi na telefonie błąd synchronizacji i w tym momencie tracę wszystko co zrobiłem w aplikacji np.: 

- dodanie nowego zadania 

- rejestracja czasu 

 

Problem przede wszystkim w tym, że tracę wszystkie dane jakie zostały wprowadzone u klienta 

 

Jakaś porada tak aby przynajmniej przy tym błędzie  dane zostały na telefonie ? 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...