Skocz do zawartości

Rewizor NEXO bankowość ONLINE

Polecane posty

Najlepiej sprawdzić wyciąg, który generuje problem. Mogą Państwo pobrać plik MT-940 i spróbować go wczytać. Na wyciągu będzie widać, z czym jest problem.

Gdyby były z tym problemy, to mogą Państwo przesłać taki wyciąg do nas, ale podejrzenie padło na to, że któraś z operacji jest z datą spoza wyciągu.

  • Dziękuję 1
Link to postu
  • 2 tygodnie później...

Rzeczywiście coś musiało pójść nie tak z pobieraniem wyciągu online - pobrałyśmy MT-940 i wszystko zadziałało prawidłowo.

 

Jedyną anomalią w tym wyciągu bankowym było to, że klient zapłacił jedną fakturę w trzech pozycjach przelewu w losowych kwotach... Niczego bardziej podejrzanego na tym wyciągu nie zauważyłam.

 

W każdym razie - dziękuję za wsparcie!

Link to postu
  • 2 tygodnie później...

Jeżeli w pliku MT-940 jest poprawnie, to niestety w celu analizy będziemy potrzebować informacji i działań w następującej kolejności:

  1. Włączenie logowania bankowości on-line.
  2. Usunięcie pobranych operacji i wyciągów tak, aby pobrać je ponownie i powtórzyć błąd.
  3. Przesłać zapisane dane diagnostyczne, bazę danych i plik MT-940 przez formularz kontaktowy, kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-180640.

Szczegółowe informacje dot. włączenia/wyłączenia logowania bankowości online, wyślę w wiadomości prywatnej.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...