Sara Hoder 1 Napisano 23 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2021 w Rewizor NEXO bankowość ONLINE Dzień dobry, Przy pobieraniu wyciągu online wystąpił u nas poniższy błąd. Sprawdziłyśmy bilans otwarcia i jest okej. Przerywa pobieranie i nie możemy podejrzeć nawet operacji bankowych. Co robić? Link to postu
Przemysław Werner 392 Napisano 23 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2021 w Rewizor NEXO bankowość ONLINE Najlepiej sprawdzić wyciąg, który generuje problem. Mogą Państwo pobrać plik MT-940 i spróbować go wczytać. Na wyciągu będzie widać, z czym jest problem. Gdyby były z tym problemy, to mogą Państwo przesłać taki wyciąg do nas, ale podejrzenie padło na to, że któraś z operacji jest z datą spoza wyciągu. 1 Link to postu
Sara Hoder 1 Napisano 3 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2021 w Rewizor NEXO bankowość ONLINE Rzeczywiście coś musiało pójść nie tak z pobieraniem wyciągu online - pobrałyśmy MT-940 i wszystko zadziałało prawidłowo. Jedyną anomalią w tym wyciągu bankowym było to, że klient zapłacił jedną fakturę w trzech pozycjach przelewu w losowych kwotach... Niczego bardziej podejrzanego na tym wyciągu nie zauważyłam. W każdym razie - dziękuję za wsparcie! Link to postu
Sara Hoder 1 Napisano 16 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2021 w Rewizor NEXO bankowość ONLINE Problem powtarza się cyklicznie - znów to samo. Po zaciągnięciu OFFLINE MT940 wszystko w wyciągu jest w porządku. Różnica którą widzimy w błędzie to 84,99 - nie ma takiej pozycji na wyciągu - co więcej nic w tym wyciągu nie zwróciło naszej uwagi... Może jest jakiś problem z bankowością online? Link to postu
Przemysław Werner 392 Napisano 17 Marca 2021 Udostępnij Napisano 17 Marca 2021 w Rewizor NEXO bankowość ONLINE Jeżeli w pliku MT-940 jest poprawnie, to niestety w celu analizy będziemy potrzebować informacji i działań w następującej kolejności: Włączenie logowania bankowości on-line. Usunięcie pobranych operacji i wyciągów tak, aby pobrać je ponownie i powtórzyć błąd. Przesłać zapisane dane diagnostyczne, bazę danych i plik MT-940 przez formularz kontaktowy, kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-180640. Szczegółowe informacje dot. włączenia/wyłączenia logowania bankowości online, wyślę w wiadomości prywatnej. Link to postu
Polecane posty