Skocz do zawartości

Przeniesienie danych podmiotu z Rewizora GT w biurze rachnunkowym do własnego, nowego Rewizora GT (przy zainstalowanym i działającym Subiekcie GT)

Polecane posty

Czy istnieje sposób na przeniesienie bazy danych w części dotyczącej jedynie Rewizora?

Obawiam się, że archiwizacja danych w biurze rachunkowym i dearchiwizacja na serwerze z bazą danych Subiekta GT spowoduje nadpisanie danych i usunięcie danych Subiekta.

 

Link to postu
48 minut temu, Paweł Lefler napisał:

Czy istnieje sposób na przeniesienie bazy danych w części dotyczącej jedynie Rewizora?

Nie.

 

49 minut temu, Paweł Lefler napisał:

Obawiam się, że archiwizacja danych w biurze rachunkowym i dearchiwizacja na serwerze z bazą danych Subiekta GT spowoduje nadpisanie danych i usunięcie danych Subiekta.

Oczywiście, skoro bazę danych nadpiszemy drugą bazą danych to pozostaną tylko dane tej drugiej bazy danych.

 

Aby uruchomić Rewizora na jednej/wspólnej bazie danych z Subiektem to należy uruchomić na tej bazie danych Rewizora, zaimportować z podmiotu Rewizora takie dane jak plan kont, definicje sprawozdań, schematy importu i co najtrudniejsze przygotować Subiekta do współpracy z księgowością (poprawne wprowadzanie danych, nadawanie kategorii) oraz uzgodnić dane Subiekta z danymi Rewizora (kasy, rachunki bankowe, magazyny, rozrachunki) i wprowadzić BO do Rewizora. W praktyce takie operacje wykonuje się na przełomie lat obrotowych czyli przełomie roku i przygotowuje się do tego 1-2 miesiące. Polecam omówić szczegóły z dostawcą programu/serwisantem.

Link to postu
4 godziny temu, Paweł Lefler napisał:

Wygląda na to, że najprościej będzie uruchomić Rewiozora na odrębnej bazie i przesyłać do niego dane z Subiekta, tak jak to się obecnie odbywa.

Jak często powtarzam, to co jest "proste" wcale nie musi być "szybkie w realizacji / obsłudze" - wszędzie możemy chodzić pieszo, ale samochodem, komunikacją miejską, rowerem jest dużo, dużo szybciej, nie miej każdy środek transportu to mniejsza lub większa inwestycja... ;) Większy nakład pracy na początku (wdrożenie / skorzystanie z optymalnych rozwiązań) pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu i pieniędzy w kolejnych miesiącach / latach korzystania z programu.

 

Jeśli w tym roku rzeczywiście jest już za późno to proszę zaplanować te prace na przyszły rok, w takich terminach jakie wcześniej sugerowałem.   

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...