Przemysław Zabielski 1 Napisano 3 Marca 2021 Udostępnij Napisano 3 Marca 2021 w Problem z pocztą po zmianie hostingu Dzień dobry, Może ktoś pomoże. Po zmianie dostawcy hostingu mam problem z pocztą wychodzącą. Oczywiście pozmieniałem adresy poczty przychodzącej i wychodzącej, przychodząca pokazuje, że jest prawidłowo skonfigurowana wychodząca wyrzuca błąd. Przesyłam błąd zwracany z Subiekta oraz ustawienia serwera poczty. Wydaje mi się, że wszystko prawidłowo ustawiłem ale przy poczcie wychodzącej zwraca mi błąd. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 161 Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 w Problem z pocztą po zmianie hostingu Akurat korzystam z tego hostingu, mają pomocny serwis, polecam korzystać... Wygląda na błędny adres serwera poczty, ja korzystam z adresu "futurehost.pl" (ze względu na SSL'a). Link to postu
Przemysław Zabielski 1 Napisano 27 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2021 w Problem z pocztą po zmianie hostingu Pomogło zmiana serwera hostingu na futurehost.pl. Dzięki bardzo za pomoc Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 30 Marca 2021 Udostępnij Napisano 30 Marca 2021 w Problem z pocztą po zmianie hostingu Temat przenoszę na forum Gestor GT i zamykam. Dziękuję za odpowiedzi. Link to postu
Polecane posty