Skocz do zawartości

Problem z ustawieniami

Polecane posty

10 godzin temu, Mirek Malina napisał:

Mam problem , zainstalowaliśmy w jednym oddziale terminal do płatności kartami i zkonfigurowaliśmy go z Nexo i od tamte pory przy wystawianiu dokumentu z zaznaczoną płatnością PayU Allegro wyskakuje tabelka :

Problem wynika z tego, że ma Pan błędnie skonfigurowaną formę płatności PayU Allegro. Zapewne wybrany jest typ płatności "Karta płatnicza przy sprzedaży / bon obcy" zamiast "Płatność za pobraniem / kredyt".

Link to postu
Godzinę temu, Jacek Izydorczyk napisał:

Problem wynika z tego, że ma Pan błędnie skonfigurowaną formę płatności PayU Allegro. Zapewne wybrany jest typ płatności "Karta płatnicza przy sprzedaży / bon obcy" zamiast "Płatność za pobraniem / kredyt".

Oczywiście, że jest tak wybrane, a jak miałoby być inaczej kiedy wybranie formy płatności "Płatność za pobraniem / kredyt" nie da się przypisać do ustawień w Vendero...

Patrz załączniki. Na liście brak płatności "PayU (nowe)", za to wyświetla się przy "Płatność za pobraniem" w Vendero.

 

No nic, ale dziękujemy, że się Pan wypowiedział.

1.jpg

2.jpg

Edytowane przez Łukasz W
Link to postu
16 minut temu, Łukasz W napisał:

Oczywiście, że jest tak wybrane, a jak miałoby być inaczej kiedy wybranie formy płatności "Płatność za pobraniem / kredyt" nie da się przypisać do ustawień w Vendero...

Jeśli faktycznie tak jest (teraz nie sprawdzę), to problem trzeba rozwiązać po stronie Vendero. @Anna Merta ?

Link to postu
6 minut temu, Przemysław Werner napisał:

Zapisaliśmy sugestię dotyczącą możliwości oznaczania w konfiguracji, czy wskazana forma płatności ma być przesyłana na terminal płatniczy.

 

1 minutę temu, Anna Merta napisał:

Rozwiązanie to powinno całkowicie wyeliminować problem w tym obszarze na styku nexo-vendero.

Prosimy o informację gdy poprawka zostanie wprowadzona.

Link to postu
Teraz, Anna Merta napisał:

Rozwiązanie to powinno całkowicie wyeliminować problem w tym obszarze na styku nexo-vendero.

Niestety nie, ponieważ operacje typu "Karta płatnicza przy sprzedaży / bon obcy" są w nexo rejestrowane w kasie, co w przypadku płatności PayU i innych onlinowych nie powinno mieć miejsca.

Link to postu
8 minut temu, Jacek Izydorczyk napisał:

Niestety nie, ponieważ operacje typu "Karta płatnicza przy sprzedaży / bon obcy" są w nexo rejestrowane w kasie, co w przypadku płatności PayU i innych onlinowych nie powinno mieć miejsca.

Dlaczego nie? Dzięki temu osoba rozliczająca płatności ma wszystko w systemie i kontroluje przepływ środków...

Link to postu
9 minut temu, Łukasz W napisał:

Dlaczego nie?

Ponieważ w rzeczywistości płatności tego typu nie są obsługiwane w kasie. Ma to swoje konsekwencje w raportach kasowych i szeroko pojętej księgowości.

11 minut temu, Łukasz W napisał:

Dzięki temu osoba rozliczająca płatności ma wszystko w systemie i kontroluje przepływ środków...

Przy typie "Płatność za pobraniem / kredyt" również można mieć nad tym pełną kontrolę. Różnica jest taka, że operacje nie są rejestrowane na stanowisku kasowym - bo nie powinny.

  • Lubię to 1
Link to postu
16 minut temu, Jacek Izydorczyk napisał:

Ponieważ w rzeczywistości płatności tego typu nie są obsługiwane w kasie. Ma to swoje konsekwencje w raportach kasowych i szeroko pojętej księgowości.

Przy typie "Płatność za pobraniem / kredyt" również można mieć nad tym pełną kontrolę. Różnica jest taka, że operacje nie są rejestrowane na stanowisku kasowym - bo nie powinny.

Zapomniałem iż "pobrania/kredyty" także są rejestrowane i ma Pan całkowitą rację :)

Dzięki temu mój błąd w tym wątku też by znikł.

Edytowane przez Łukasz W
poprawka linka
  • Lubię to 1
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...