Skocz do zawartości

Błąd przy dodawaniu umowy zlecenia z PPK

Polecane posty

Dzień dobry 

 

przy dodawaniu kolejnej umowy zlecenie (klient to agencja pracy - co miesiąc nowe umowy zlecenia) 

pracownik zgłoszony do PPK - od listopada 2020 - miał już umowy za listopad, grudzień i styczeń ( zaznaczone naliczaj PPK)

 

teraz przy dodawaniu umowy za luty - jest problem z zapisem - wyskakuje błąd że istnieją już wcześniejsze wynagrodzenia z naliczonym PPK ??

 

wcześniej także były - i nie było problemu ...

 

już nawet usunęłam wynagrodzenie ze stycznia ale to nic nie dało, także gdy usunęłam naliczenie PPK z raportów

Link to postu

Nie do końca rozumiem sytuację - jeśli pracownik został pierwszy raz zatrudniony w listopadzie to dlaczego już w listopadzie został włączony znacznik, że jest uczestnikiem PPK i w dodatku z listopadem jako miesiącem zgłoszenia?
Widzę też, że faktycznie raport zgłoszeniowy w listopadzie nie został wygenerowany. Dlaczego?

Rozumiem, że przy zapisywaniu nowej umowy pojawia się błąd (czerwony) uniemożliwiający jej zapisanie?
Ale jeszcze przed naciśnięciem ZAPISZ powinna Pani widzieć na dole umowy taką (niebieską) informację:

obraz.thumb.png.b68e282b8f0cf8c6ffce12328b7a3fe9.png

Proszę w tym momencie skorzystać z linku "Zmień" i zmienić/przywrócić miesiąc na listopad.

To powinno umożliwić zapisanie umowy.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...