DOROTA RUDNICKA 1 Napisano 8 Marca 2021 Udostępnij Napisano 8 Marca 2021 w Błąd przy dodawaniu umowy zlecenia z PPK Dzień dobry przy dodawaniu kolejnej umowy zlecenie (klient to agencja pracy - co miesiąc nowe umowy zlecenia) pracownik zgłoszony do PPK - od listopada 2020 - miał już umowy za listopad, grudzień i styczeń ( zaznaczone naliczaj PPK) teraz przy dodawaniu umowy za luty - jest problem z zapisem - wyskakuje błąd że istnieją już wcześniejsze wynagrodzenia z naliczonym PPK ?? wcześniej także były - i nie było problemu ... już nawet usunęłam wynagrodzenie ze stycznia ale to nic nie dało, także gdy usunęłam naliczenie PPK z raportów Link to postu
Jacek Filipkiewicz 361 Napisano 9 Marca 2021 Udostępnij Napisano 9 Marca 2021 w Błąd przy dodawaniu umowy zlecenia z PPK Nie do końca rozumiem sytuację - jeśli pracownik został pierwszy raz zatrudniony w listopadzie to dlaczego już w listopadzie został włączony znacznik, że jest uczestnikiem PPK i w dodatku z listopadem jako miesiącem zgłoszenia? Widzę też, że faktycznie raport zgłoszeniowy w listopadzie nie został wygenerowany. Dlaczego? Rozumiem, że przy zapisywaniu nowej umowy pojawia się błąd (czerwony) uniemożliwiający jej zapisanie? Ale jeszcze przed naciśnięciem ZAPISZ powinna Pani widzieć na dole umowy taką (niebieską) informację: Proszę w tym momencie skorzystać z linku "Zmień" i zmienić/przywrócić miesiąc na listopad. To powinno umożliwić zapisanie umowy. Link to postu
DOROTA RUDNICKA 1 Napisano 9 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2021 w Błąd przy dodawaniu umowy zlecenia z PPK Tak pomogło - dziękuję bardzo 🙂 Link to postu
Polecane posty