Skocz do zawartości

[SubiektNexo Pro] Rozrachunki - Brak odpowiedzi - zawieszanie się aplikacji

Polecane posty

Witam, 

Klient Subiekta nexo notorycznie zawiesza się przy wejściu w widok rozrachunków. Aplikacja ładuje dane "pokazuje się animowany progress bar indicator" po czym aplikacja wchodzi w "Brak odpowiedzi" a następnie w zależności od widzimisię odpuszcza po kilkudziesięciu sekundach do kilku minut... Często w ogóle nie odpuszcza, program zawieszony jest permanentnie, trzeba go ubić i załadować ponownie.

W logach klienta pusto, zero informacji o błędach.

Czy mają Państwo jakieś sugestie jak można byłoby to poprawić?

 

 

image.thumb.png.450b2c779594e1c08f998010946ec881.png

Link to postu

Witam, 

1 godzinę temu, Przemysław Werner napisał:

na jakiej wersji programu Państwo pracują?

image.png.aa758505133e40e8a1b06042feaf5d82.png

1 godzinę temu, Przemysław Werner napisał:

Proszę o informację, czy problem pojawia się również na innych listach w programie?

Nie na innych listach nie dochodzi do zacinania aplikacji. 

1 godzinę temu, Przemysław Werner napisał:

Czy jest to praca sieciowa i problem występuje na końcówce, czy stanowisku serwerowym?

W każdej możliwej kombinacji. Występuje również na kliencie zainstalowanym na serwerze - zerowa komunikacja sieciowa poza loopback

Link to postu
8 godzin temu, Przemysław Werner napisał:

Udało się powtórzyć problem. Będziemy działać w tej kwestii.

Witam, 

 

rozumiem, że potencjalne naprawnienie problemu będzie skutkowało wypuszczenie jakiejś łatki? Czy do tego czasu są Państwo zasugerować jakieś pośrednie rozwiązanie problemu, żeby umożliwić normalną pracę w aplikacji?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź 

Link to postu
  • 4 lata później...

Mam ten sam problem, przy próbie wejścia w rozrachunki program przestaje odpowiadać. Czy znalazło się jakieś rozwiązanie an ten problem?

W logach nexo mam coś takiego:

17-10-25 00:09:40    1260    ActivityLog: ROZRACHUNKI.POKAZSERWIS.
17-10-25 00:09:40    1260    ActivityLog: OPENING SERVICE InsERT.Moria.Rozrachunki.UI.RozrachunkiService.
17-10-25 00:14:01    1260    Sprawdzam poprawność bazy danych...
17-10-25 00:14:01    1260    Baza danych jest poprawna.
Natomiast aplikacja wisi cały czas.

 

Wersja NEXO: 56.1.0

Edytowane przez Paweł Pietrzak
Link to postu
8 godzin temu, Paweł Pietrzak napisał:

Czy znalazło się jakieś rozwiązanie an ten problem?

Tak, problem dotyczył wyświetlania dużych list rozrachunków i został poprawiony do wersji 56.

Jednak ponieważ Pan pracuje na wersji nowszej, to jest to inny problem. W związku z tym mam kilka pytań. Czy problem jest powtarzalny za każdym razem i na każdym komputerze? Czy wykonywał Pan konserwację danych z programu serwisowego? Proszę też o przesłanie danych diagnostycznych z programu.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...