Tomasz Lapke 1 Napisano 12 Marca 2021 Udostępnij Napisano 12 Marca 2021 w [SubiektNexo Pro] Rozrachunki - Brak odpowiedzi - zawieszanie się aplikacji Witam, Klient Subiekta nexo notorycznie zawiesza się przy wejściu w widok rozrachunków. Aplikacja ładuje dane "pokazuje się animowany progress bar indicator" po czym aplikacja wchodzi w "Brak odpowiedzi" a następnie w zależności od widzimisię odpuszcza po kilkudziesięciu sekundach do kilku minut... Często w ogóle nie odpuszcza, program zawieszony jest permanentnie, trzeba go ubić i załadować ponownie. W logach klienta pusto, zero informacji o błędach. Czy mają Państwo jakieś sugestie jak można byłoby to poprawić? Link to postu
Przemysław Werner 407 Napisano 15 Marca 2021 Udostępnij Napisano 15 Marca 2021 w [SubiektNexo Pro] Rozrachunki - Brak odpowiedzi - zawieszanie się aplikacji Dzień dobry, na jakiej wersji programu Państwo pracują? Proszę o informację, czy problem pojawia się również na innych listach w programie? Czy jest to praca sieciowa i problem występuje na końcówce, czy stanowisku serwerowym? Link to postu
Tomasz Lapke 1 Napisano 15 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2021 w [SubiektNexo Pro] Rozrachunki - Brak odpowiedzi - zawieszanie się aplikacji Witam, 1 godzinę temu, Przemysław Werner napisał: na jakiej wersji programu Państwo pracują? 1 godzinę temu, Przemysław Werner napisał: Proszę o informację, czy problem pojawia się również na innych listach w programie? Nie na innych listach nie dochodzi do zacinania aplikacji. 1 godzinę temu, Przemysław Werner napisał: Czy jest to praca sieciowa i problem występuje na końcówce, czy stanowisku serwerowym? W każdej możliwej kombinacji. Występuje również na kliencie zainstalowanym na serwerze - zerowa komunikacja sieciowa poza loopback Link to postu
Przemysław Werner 407 Napisano 17 Marca 2021 Udostępnij Napisano 17 Marca 2021 w [SubiektNexo Pro] Rozrachunki - Brak odpowiedzi - zawieszanie się aplikacji Udało się powtórzyć problem. Będziemy działać w tej kwestii. Link to postu
Tomasz Lapke 1 Napisano 17 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2021 w [SubiektNexo Pro] Rozrachunki - Brak odpowiedzi - zawieszanie się aplikacji 8 godzin temu, Przemysław Werner napisał: Udało się powtórzyć problem. Będziemy działać w tej kwestii. Witam, rozumiem, że potencjalne naprawnienie problemu będzie skutkowało wypuszczenie jakiejś łatki? Czy do tego czasu są Państwo zasugerować jakieś pośrednie rozwiązanie problemu, żeby umożliwić normalną pracę w aplikacji? Z góry dziękuję za odpowiedź Link to postu
Przemysław Werner 407 Napisano 23 Marca 2021 Udostępnij Napisano 23 Marca 2021 w [SubiektNexo Pro] Rozrachunki - Brak odpowiedzi - zawieszanie się aplikacji Aktualnie testujemy, jak uda się ustalić konkrety to poinformuję, ale prawdopodobnie bez rozszerzenia dla użytkowników się nie obędzie. Link to postu
Paweł Pietrzak 2 Napisano 16 Października Udostępnij Napisano 16 Października w [SubiektNexo Pro] Rozrachunki - Brak odpowiedzi - zawieszanie się aplikacji (edytowane) Mam ten sam problem, przy próbie wejścia w rozrachunki program przestaje odpowiadać. Czy znalazło się jakieś rozwiązanie an ten problem? W logach nexo mam coś takiego: 17-10-25 00:09:40 1260 ActivityLog: ROZRACHUNKI.POKAZSERWIS. 17-10-25 00:09:40 1260 ActivityLog: OPENING SERVICE InsERT.Moria.Rozrachunki.UI.RozrachunkiService. 17-10-25 00:14:01 1260 Sprawdzam poprawność bazy danych... 17-10-25 00:14:01 1260 Baza danych jest poprawna. Natomiast aplikacja wisi cały czas. Wersja NEXO: 56.1.0 Edytowane 16 Października przez Paweł Pietrzak Link to postu
Andrzej Kubik 1 572 Napisano 17 Października Udostępnij Napisano 17 Października w [SubiektNexo Pro] Rozrachunki - Brak odpowiedzi - zawieszanie się aplikacji Zrobiła Pan konserwację bazy danych? Link to postu
Paweł Kubacki 366 Napisano 17 Października Udostępnij Napisano 17 Października w [SubiektNexo Pro] Rozrachunki - Brak odpowiedzi - zawieszanie się aplikacji 8 godzin temu, Paweł Pietrzak napisał: Czy znalazło się jakieś rozwiązanie an ten problem? Tak, problem dotyczył wyświetlania dużych list rozrachunków i został poprawiony do wersji 56. Jednak ponieważ Pan pracuje na wersji nowszej, to jest to inny problem. W związku z tym mam kilka pytań. Czy problem jest powtarzalny za każdym razem i na każdym komputerze? Czy wykonywał Pan konserwację danych z programu serwisowego? Proszę też o przesłanie danych diagnostycznych z programu. Link to postu
Paweł Pietrzak 2 Napisano 17 Października Udostępnij Napisano 17 Października w [SubiektNexo Pro] Rozrachunki - Brak odpowiedzi - zawieszanie się aplikacji (edytowane) Konsweracja była wykonana, nic to nie zmieniło. Problem występuje na każdym komputerze. Przy próbie wejścia na wszystkie rozrachunki powoduje zawieszenie subiekt nexo. Rozrachunki nierozliczone jest ok. Edytowane 17 Października przez Paweł Pietrzak Link to postu
Paweł Kubacki 366 Napisano 17 Października Udostępnij Napisano 17 Października w [SubiektNexo Pro] Rozrachunki - Brak odpowiedzi - zawieszanie się aplikacji Proszę w takim razie przesłać bazę do analizy. Link to postu
Paweł Kubacki 366 Napisano 20 Października Udostępnij Napisano 20 Października w [SubiektNexo Pro] Rozrachunki - Brak odpowiedzi - zawieszanie się aplikacji Dziękuję za przesłanie danych. Jednak nie powtarzam tego problemu. Lista około 200 tys. rozrachunków ładuje się do 3 sekund. Link to postu
Polecane posty