Janusz Piotrowski 0 Napisano 22 Marca 2021 Udostępnij Napisano 22 Marca 2021 w Problem z synchronizacją maili Witam, Od jakiegoś czasu przy synchronizacji poczty w gestorze nie podpinają mi się wysłane maile z klienta pocztowego (outlook). Synchronizacja przechodzi i nie pokazuje błędów. Konfiguruje pocztę jako outlook i jako pop3/smtp i w obu przypadkach jest tak samo. Działało mi to bez problemów na początku zeszłego roku - proszę o pomoc. Pozdrawiam, Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 22 Marca 2021 Udostępnij Napisano 22 Marca 2021 w Problem z synchronizacją maili Bardzo proszę o większą ilość informacji. Jakie są to wersje oprogramowania? Jaki system operacyjny? Link to postu
Janusz Piotrowski 0 Napisano 23 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2021 w Problem z synchronizacją maili Insert GT 1.66 SP2 HF1, system Win 10, poczta Outlook w zestawie Office 365. Pozdrawiam Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 24 Marca 2021 Udostępnij Napisano 24 Marca 2021 w Problem z synchronizacją maili Najprawdopodobniej jest to Outlook w wersji CTR. Standardowo dostępnymi narzędziami w programie nie będzie Pan w stanie uzyskać efektu zaciągania się wysłanych maili z poziomu Outlook'a. Mógłby Pan spróbować skontaktować się, z którymś z serwisantów w celu edycji rejestrów Windows'a - co jest ryzykowne, a i tak nie da pewności, że wysłane wiadomości e-mail będą się importowały do Gestora . Tutaj znajduje się lista lokalnych serwisantów. Link to postu
Janusz Piotrowski 0 Napisano 31 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2021 w Problem z synchronizacją maili Dziękuje za sugestie. Outlook jest z pakietu Office 365. Problem z niezaciąganymi mailami występuje zarówno gdy skonfiguruje Gestora by korzystał bezpośrednio z Outlooka jak i również gdy ustawię bezpośrednio dostęp do serwera SMTP (z pominięciem Outlooka). Wydaje się że problem jest po stronie Gestora, tym bardziej że w zeszłym roku działało to bez problemów. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 165 Napisano 31 Marca 2021 Udostępnij Napisano 31 Marca 2021 w Problem z synchronizacją maili 1 godzinę temu, Janusz Piotrowski napisał: i również gdy ustawię bezpośrednio dostęp do serwera SMTP (z pominięciem Outlooka). Czy dowiemy się jak objawia się ten problem ? Link to postu
Janusz Piotrowski 0 Napisano 31 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2021 w Problem z synchronizacją maili Problem polega na tym, że Gestor nie synchronizuje (pobiera) wiadomości wysłanych do kontrahentów z serwera pocztowego (lub Outlooka- w zależności od konfiguracji). Synchronizuje tylko wiadomości przychodzące. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 165 Napisano 31 Marca 2021 Udostępnij Napisano 31 Marca 2021 w Problem z synchronizacją maili 32 minuty temu, Janusz Piotrowski napisał: Synchronizuje tylko wiadomości przychodzące. Dlaczego Gestor GT miałby synchronizować takie wiadomości z serwera pocztowego skoro nie posiada takiej funkcjonalności - nie obsługuje protokołu IMPAP ? Jedyna możliwość to skonfigurowanie Microsoft Outlooka z protokołem IMAP i konfiguracja synchronizacji lokalnej, ale z niektórymi wersjami pakietu Office (CTR - Click-to-Run) może to być problematyczne (ja jeszcze nie próbowałem, znając możliwe problemy zawsze wybierałem mniej problematyczną wersję pakietu Office). Link to postu
Tomasz Chudziński 7 Napisano 7 Października 2021 Udostępnij Napisano 7 Października 2021 w Problem z synchronizacją maili Czy udało się jakoś rozwiązać problem? Mam Outlooka w wersji 2013 i też nie mogę importować wysłanych wiadomości do Gestora. Link to postu
Polecane posty