Skocz do zawartości

Problem z synchronizacją maili

Polecane posty

Witam,

Od jakiegoś czasu przy synchronizacji poczty w gestorze nie podpinają mi się wysłane maile z klienta pocztowego (outlook).

Synchronizacja przechodzi i nie pokazuje błędów.

Konfiguruje pocztę jako outlook i jako pop3/smtp i w obu przypadkach jest tak samo.

Działało mi to bez problemów na początku zeszłego roku - proszę o pomoc.

Pozdrawiam,

Link to postu

Najprawdopodobniej jest to Outlook w wersji CTR. Standardowo dostępnymi narzędziami w programie nie będzie Pan w stanie uzyskać efektu zaciągania się wysłanych maili z poziomu Outlook'a. Mógłby Pan spróbować skontaktować się, z którymś z serwisantów w celu edycji rejestrów Windows'a - co jest ryzykowne, a i tak nie da pewności, że wysłane wiadomości e-mail będą się importowały do Gestora . Tutaj znajduje się lista lokalnych serwisantów.

Link to postu

Dziękuje za sugestie.

Outlook jest z pakietu Office 365.

Problem z niezaciąganymi mailami występuje zarówno gdy skonfiguruje Gestora by korzystał bezpośrednio z Outlooka jak i również gdy ustawię bezpośrednio dostęp do serwera SMTP (z pominięciem Outlooka).

Wydaje się że problem jest po stronie Gestora, tym bardziej że w zeszłym roku działało to bez problemów.

Link to postu
32 minuty temu, Janusz Piotrowski napisał:

Synchronizuje tylko wiadomości przychodzące.

Dlaczego Gestor GT miałby synchronizować takie wiadomości z serwera pocztowego skoro nie posiada takiej funkcjonalności - nie obsługuje protokołu IMPAP ?

 

Jedyna możliwość to skonfigurowanie Microsoft Outlooka z protokołem IMAP i konfiguracja synchronizacji lokalnej, ale z niektórymi wersjami pakietu Office (CTR - Click-to-Run) może to być problematyczne (ja jeszcze nie próbowałem, znając możliwe problemy zawsze wybierałem mniej problematyczną wersję pakietu Office).

Link to postu
  • 6 miesięcy temu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...