Skocz do zawartości

Dodanie choroby pracownika, brak obecnej umowy

Polecane posty

Dzień dobry,

przy dodawaniu choroby dla pracownika, program nie widzi obecnej umowy. Pracownik miał umowę do 30.09.2020, a od 01.08.2020 został dodany aneks, który przedłużał umowę na czas nieokreślony. Nieobecność łączy się z umową do dnia 30.09.2020, a nie z aneksem.

Screeny poniżej.

choroba.jpg

choroba2.jpg

Link to postu

Umowa wraz z aneksami jest traktowana przez program jako całość - gdyby program nie widział aneksu to nie pozwoliłby zapisać takiej absencji.

Jedynie myląca może być rzeczywiście ta data zakończenia, ale proszę się tym nie przejmować.

Dodam tylko, że wszystkie źródła podają, że aneks przedłużający okres trwania umowy jest traktowany jako nowa umowa - i tak bym sugerował na przyszłość - dodawać nie aneks, a kontynuację:
obraz.png.3a83a679d3daad5e93d36be0c75c1554.png

 

wtedy na pewno nie będzie wątpliwości.

Link to postu

Chodziło mi nie o zakładki Windowsa tylko zakładki wewnątrz Gratyfikanta, ale to pewnie i tak nie ma znaczenia.

Musimy poprosić o przesłanie do nas danych - w żaden sposób nie potrafimy powtórzyć tego u siebie.

Jak wysłać do nas dane opisuje ten artykuł:

https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2756,w-jaki-sposob-wyslac-baze-danych-do-firmy-insert.html

 

Proszę w formularzu powołać się na moje nazwisko.

Edytowane przez Jacek Filipkiewicz
Link to postu

Mamy już przyczynę:

 

29 września została naliczona wypłata za wrzesień 2020 z datą 30 września. Dopiero potem w dniu 30 września został dodany aneks z datą obowiązywania od 1 sierpnia.

Przy jego zapisywaniu musiał się pokazać taki komunikat (oczywiście z innymi numerkami i datami):

 

obraz.png.e90eaccccb62d81d7803fac9a919d174.png

Został on zignorowany i aneks dodano.

Oczywiście program powinien sobie potem z tą sytuacją poradzić, ale nie została ona przewidziana przez nas. Będziemy do oczywiście uszczelniać.

 

Niestety teraz nie jest możliwe, żeby Państwo naprawili dane sami - wypłata jest zatwierdzona, zaksięgowana i nie da się jej przeliczyć co by mogło pomóc.

Postaramy się najpóźniej do jutra jakoś Państwu pomóc. Proszę o cierpliwość.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...