Skocz do zawartości

Towary z Subiekta nie przechodza do Sello


Zobacz rozwiązanie Rozwiązane przez Bartosz Rosa,

Polecane posty

Blędów mnóstwo normalnie gąszcz. Nie moge zlokalizować takiego który dotyczy konkretnie tego problemu

może jeden z tych

1

Import zamówień z systemu sprzedaży: System sprzedaży nie uruchomił się prawidłowo. Nie można wykonać tego zadania bez działającego systemu sprzedaży

 

2

Uruchamianie systemu sprzedaży: Nie udało się uruchomić systemu sprzedaży.
InsERT.Mox.ExternalLauncher.ExternalWorkflowException: Na tym komputerze nie uruchomiono programu Nexo z podaną bazą podmiotu w bieżącej wersji - zrób to, aby móc podłączyć się do tego podmiotu.
   w InsERT.Mox.ExternalLauncher.ExternalWorkflow.GetLaunchMessage(String productName, String connectionString, String deploymentsDirectory)
   w InsERT.Sello.SalesSystemServer.NexoInstance.PrepareAssemblyResolver()
   w InsERT.Sello.SalesSystemServer.NexoInstance.PrepareInstance()

Edytowane przez Robert Mazurek
Link to postu

komplety są po 1 sztuce, ogólnie widzę że jest jakiś problem z połączeniem z Subiektem

 

Znalazłem cos takiego

łąd    System sprzedaży    30.03.2021 11:11:49    Import zamówień z systemu sprzedaży: System sprzedaży nie uruchomił się prawidłowo. Nie można wykonać tego zadania bez działającego systemu sprzedaży.    
Błąd    System sprzedaży    30.03.2021 11:11:49    Synchronizacja z systemem sprzedaży: System sprzedaży nie uruchomił się prawidłowo. Nie można wykonać tego zadania bez działającego systemu sprzedaży.

Edytowane przez Robert Mazurek
Link to postu

Czyli błąd jest w zasadzie jeden. Cała reszta jest wynikiem tego, że nie udało się ustanowić połączenia z Subiektem przy starcie Sello.

 

22 godziny temu, Robert Mazurek napisał:

Nie udało się uruchomić systemu sprzedaży.
InsERT.Mox.ExternalLauncher.ExternalWorkflowException: Na tym komputerze nie uruchomiono programu Nexo z podaną bazą podmiotu w bieżącej wersji - zrób to, aby móc podłączyć się do tego podmiotu.

Zgodnie z informacją, należy na komputerze zalogować się do bazy nexo używanej przez Sello - nexo wtedy pobierze i zainstaluje sobie odpowiednie binaria potrzebne do działania na tym komputerze - wtedy i Sello będzie mogło z niego korzystać.

 

 

Link to postu
  • 1 miesiąc temu...

Mam podobne błędy ale z subiektem :
Błąd    2021-05-04 12:44:27    Synchronizacja towarów z systemem sprzedaży: System sprzedaży nie uruchomił się prawidłowo. Nie można wykonać tego zadania bez działającego systemu sprzedaży.    System sprzedaży    
Błąd    2021-05-04 12:44:27    Synchronizacja z systemem sprzedaży: System sprzedaży nie uruchomił się prawidłowo. Nie można wykonać tego zadania bez działającego systemu sprzedaży.    System sprzedaży    
 

Link to postu
19 minut temu, Leszek Oleszczuk napisał:

Mam podobne błędy ale z subiektem :
Błąd    2021-05-04 12:44:27    Synchronizacja towarów z systemem sprzedaży: System sprzedaży nie uruchomił się prawidłowo. Nie można wykonać tego zadania bez działającego systemu sprzedaży.    System sprzedaży    
Błąd    2021-05-04 12:44:27    Synchronizacja z systemem sprzedaży: System sprzedaży nie uruchomił się prawidłowo. Nie można wykonać tego zadania bez działającego systemu sprzedaży.    System sprzedaży    
 

A czy w USTAWIENIACH połączenie z Subiektem jest poprawne? Co pokazuje test?

 

obraz.png.90c26cdebca7c7c6c6b148bc13e31108.png

Link to postu
33 minuty temu, MARCIN e-kupowanie.pl Sello1.38.1 napisał:

A czy w USTAWIENIACH połączenie z Subiektem jest poprawne? Co pokazuje test?

 

obraz.png.90c26cdebca7c7c6c6b148bc13e31108.png

Tak mam to ustawione.

Test przebiega poprawnie. Błędy te co podałem na razie rozwiązuję poprzez wyłączenie sello i subiekta i ponowne uruchomienie. Czy da się włączyć jakiś wyższy poziom logowania błedów?

Mam też jedno sello na końcówce na którym nie ma serwera ale tam wykonywałem test polączenia i też przebiega pomyslnie.

Link to postu
21 godzin temu, Leszek Oleszczuk napisał:

System sprzedaży nie uruchomił się prawidłowo. Nie można wykonać tego zadania bez działającego systemu sprzedaży

To jest błąd wtórny. Informuje, że nie można wykonać zadania bez uruchomionego prawidłowo systemu sprzedaży. Proszę wyczyścić raport i zrestartować Sello, następnie odnaleźć pierwszy błąd jaki się pojawił po uruchomieniu Sello - wtedy startuje system sprzedaży i tam będzie informacja dlaczego nie wystartował prawidłowo.

 

Link to postu
  • 2 lata później...

mam problem z systemem sprzedaży proszę o pomoc - gdzie to odwołanie do obiektu jest???? Powinno być w tym miejscu użyte te same słowa które występują w ustawieniach - ale tak nie jest więc proszę o pomoc

 

Tylko prosiłbym o jakąś rozsądną instrukcje :)image.thumb.png.7eb7c04804e0ef01adbb5636f9de0951.png

Edytowane przez Zbyszek Podrażka
Link to postu

 

Witam okazało się że wystarczy zaktualizować subiekta do najnowszej wersji.

 

Mam tylko jeszcze jeden problem związany cały czas z tworzeniem dokumentu końcowego - dokument jest tworzony i nie ma juz z tym problemu - natomiast zamówienia do których są tworzone Dokumenty Końcowe zaznaczają się na czerwono i jest po prostu informacja - że "...tworzenie w systemie sprzedaży dokumentu końcowego....itp itd" - muszę ręcznie w menu kontekstowym klikać na :... wyczyść błędy... itp itd.."

 

Może ktoś w tej sprawie ma lub miał ten problem - proszę o pomoc...

pozdrawia

 

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...