Robert Mazurek 16 Napisano 29 Marca 2021 Udostępnij Napisano 29 Marca 2021 w Towary z Subiekta nie przechodza do Sello (edytowane) Towary a dokładnie komplety nie przechodzą do Sello. Tak jakby się coś zacięło. Nowy synchronizator Edytowane 29 Marca 2021 przez Robert Mazurek Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 010 Napisano 29 Marca 2021 Udostępnij Napisano 29 Marca 2021 w Towary z Subiekta nie przechodza do Sello Odśwież znacznik "do serwisu aukcyjnego" najpierw. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 768 Napisano 29 Marca 2021 Udostępnij Napisano 29 Marca 2021 w Towary z Subiekta nie przechodza do Sello Czy są jakieś błędy w raporcie? Czy komplety te mają dodaną jednostkę sztuka - bo taka obecnie jest wymagana przez nowy synchronizator? Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 29 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2021 w Towary z Subiekta nie przechodza do Sello (edytowane) Blędów mnóstwo normalnie gąszcz. Nie moge zlokalizować takiego który dotyczy konkretnie tego problemu może jeden z tych 1 Import zamówień z systemu sprzedaży: System sprzedaży nie uruchomił się prawidłowo. Nie można wykonać tego zadania bez działającego systemu sprzedaży 2 Uruchamianie systemu sprzedaży: Nie udało się uruchomić systemu sprzedaży. InsERT.Mox.ExternalLauncher.ExternalWorkflowException: Na tym komputerze nie uruchomiono programu Nexo z podaną bazą podmiotu w bieżącej wersji - zrób to, aby móc podłączyć się do tego podmiotu. w InsERT.Mox.ExternalLauncher.ExternalWorkflow.GetLaunchMessage(String productName, String connectionString, String deploymentsDirectory) w InsERT.Sello.SalesSystemServer.NexoInstance.PrepareAssemblyResolver() w InsERT.Sello.SalesSystemServer.NexoInstance.PrepareInstance() Edytowane 30 Marca 2021 przez Robert Mazurek Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 30 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2021 w Towary z Subiekta nie przechodza do Sello (edytowane) komplety są po 1 sztuce, ogólnie widzę że jest jakiś problem z połączeniem z Subiektem Znalazłem cos takiego łąd System sprzedaży 30.03.2021 11:11:49 Import zamówień z systemu sprzedaży: System sprzedaży nie uruchomił się prawidłowo. Nie można wykonać tego zadania bez działającego systemu sprzedaży. Błąd System sprzedaży 30.03.2021 11:11:49 Synchronizacja z systemem sprzedaży: System sprzedaży nie uruchomił się prawidłowo. Nie można wykonać tego zadania bez działającego systemu sprzedaży. Edytowane 30 Marca 2021 przez Robert Mazurek Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 768 Napisano 30 Marca 2021 Udostępnij Napisano 30 Marca 2021 w Towary z Subiekta nie przechodza do Sello Czyli błąd jest w zasadzie jeden. Cała reszta jest wynikiem tego, że nie udało się ustanowić połączenia z Subiektem przy starcie Sello. 22 godziny temu, Robert Mazurek napisał: Nie udało się uruchomić systemu sprzedaży. InsERT.Mox.ExternalLauncher.ExternalWorkflowException: Na tym komputerze nie uruchomiono programu Nexo z podaną bazą podmiotu w bieżącej wersji - zrób to, aby móc podłączyć się do tego podmiotu. Zgodnie z informacją, należy na komputerze zalogować się do bazy nexo używanej przez Sello - nexo wtedy pobierze i zainstaluje sobie odpowiednie binaria potrzebne do działania na tym komputerze - wtedy i Sello będzie mogło z niego korzystać. Cytuj Link to postu
Leszek Oleszczuk 7 Napisano 4 Maja 2021 Udostępnij Napisano 4 Maja 2021 w Towary z Subiekta nie przechodza do Sello Mam podobne błędy ale z subiektem : Błąd 2021-05-04 12:44:27 Synchronizacja towarów z systemem sprzedaży: System sprzedaży nie uruchomił się prawidłowo. Nie można wykonać tego zadania bez działającego systemu sprzedaży. System sprzedaży Błąd 2021-05-04 12:44:27 Synchronizacja z systemem sprzedaży: System sprzedaży nie uruchomił się prawidłowo. Nie można wykonać tego zadania bez działającego systemu sprzedaży. System sprzedaży Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 010 Napisano 4 Maja 2021 Udostępnij Napisano 4 Maja 2021 w Towary z Subiekta nie przechodza do Sello 19 minut temu, Leszek Oleszczuk napisał: Mam podobne błędy ale z subiektem : Błąd 2021-05-04 12:44:27 Synchronizacja towarów z systemem sprzedaży: System sprzedaży nie uruchomił się prawidłowo. Nie można wykonać tego zadania bez działającego systemu sprzedaży. System sprzedaży Błąd 2021-05-04 12:44:27 Synchronizacja z systemem sprzedaży: System sprzedaży nie uruchomił się prawidłowo. Nie można wykonać tego zadania bez działającego systemu sprzedaży. System sprzedaży A czy w USTAWIENIACH połączenie z Subiektem jest poprawne? Co pokazuje test? Cytuj Link to postu
Leszek Oleszczuk 7 Napisano 4 Maja 2021 Udostępnij Napisano 4 Maja 2021 w Towary z Subiekta nie przechodza do Sello 33 minuty temu, MARCIN e-kupowanie.pl Sello1.38.1 napisał: A czy w USTAWIENIACH połączenie z Subiektem jest poprawne? Co pokazuje test? Tak mam to ustawione. Test przebiega poprawnie. Błędy te co podałem na razie rozwiązuję poprzez wyłączenie sello i subiekta i ponowne uruchomienie. Czy da się włączyć jakiś wyższy poziom logowania błedów? Mam też jedno sello na końcówce na którym nie ma serwera ale tam wykonywałem test polączenia i też przebiega pomyslnie. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 768 Napisano 5 Maja 2021 Udostępnij Napisano 5 Maja 2021 w Towary z Subiekta nie przechodza do Sello 21 godzin temu, Leszek Oleszczuk napisał: System sprzedaży nie uruchomił się prawidłowo. Nie można wykonać tego zadania bez działającego systemu sprzedaży To jest błąd wtórny. Informuje, że nie można wykonać zadania bez uruchomionego prawidłowo systemu sprzedaży. Proszę wyczyścić raport i zrestartować Sello, następnie odnaleźć pierwszy błąd jaki się pojawił po uruchomieniu Sello - wtedy startuje system sprzedaży i tam będzie informacja dlaczego nie wystartował prawidłowo. Cytuj Link to postu
Zbyszek Podrażka 10 Napisano 22 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2023 w Towary z Subiekta nie przechodza do Sello (edytowane) mam problem z systemem sprzedaży proszę o pomoc - gdzie to odwołanie do obiektu jest???? Powinno być w tym miejscu użyte te same słowa które występują w ustawieniach - ale tak nie jest więc proszę o pomoc Tylko prosiłbym o jakąś rozsądną instrukcje Edytowane 22 Lipca 2023 przez Zbyszek Podrażka Cytuj Link to postu
Zbyszek Podrażka 10 Napisano 24 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2023 w Towary z Subiekta nie przechodza do Sello Witam okazało się że wystarczy zaktualizować subiekta do najnowszej wersji. Mam tylko jeszcze jeden problem związany cały czas z tworzeniem dokumentu końcowego - dokument jest tworzony i nie ma juz z tym problemu - natomiast zamówienia do których są tworzone Dokumenty Końcowe zaznaczają się na czerwono i jest po prostu informacja - że "...tworzenie w systemie sprzedaży dokumentu końcowego....itp itd" - muszę ręcznie w menu kontekstowym klikać na :... wyczyść błędy... itp itd.." Może ktoś w tej sprawie ma lub miał ten problem - proszę o pomoc... pozdrawia Cytuj Link to postu
Rozwiązanie Bartosz Rosa 1 768 Napisano 24 Lipca 2023 Rozwiązanie Udostępnij Napisano 24 Lipca 2023 w Towary z Subiekta nie przechodza do Sello Cytuj Link to postu
Zbyszek Podrażka 10 Napisano 28 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2023 w Towary z Subiekta nie przechodza do Sello dzięki - problem rozwiązany w tym wątku: https://forum.insert.com.pl/index.php?/topic/82761-sello-nie-tworzy-dokumentów-końcowych-prosze-o-pomoc/ Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.