Skocz do zawartości

Homebanking - rozliczanie płatności kartą

Polecane posty

Dzień dobry,

proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu uzgadniania operacji bankowych z płatnością kartą.

Podczas zakupu kosztowego pracownik dokonał dwie płatności kartą za jedną fakturę VAT (coś dobierał do faktury) jednak przy wprowadzeniu jej do Subiekta jest możliwość ustawienia tylko jako jedną płatność "Zapłacono kartą" (łączną kwotę).

Problem robi się podczas uzgadniania operacji ponieważ w zaimportowanym wyciągu widnieją dwie płatności a w subiekcie jako jedna. Nie da się uzgodnić (skojarzyć).

To samo jest przy zakupach Allegro z płatnością PayU. Na portalu można płacić jedną płatnością do kilku Sprzedawców. I znowu nie da się uzgodnić bo są różne kwoty (kilka faktur zakupu).

Jest jakieś rozwiązanie tego problemu? Insert powinien dostosowywać program do nowych form rozliczeń.

 

Dziękuję 

 

Link to postu
3 godziny temu, Paweł Skrok napisał:

Problem robi się podczas uzgadniania operacji ponieważ w zaimportowanym wyciągu widnieją dwie płatności a w subiekcie jako jedna. Nie da się uzgodnić (skojarzyć).

Takie jest założenie modułu Homebankingu, znając je i problemy, który może spowodować można postępować tak, jak zaproponował Jacek.

 

3 godziny temu, Paweł Skrok napisał:

To samo jest przy zakupach Allegro z płatnością PayU. Na portalu można płacić jedną płatnością do kilku Sprzedawców. I znowu nie da się uzgodnić bo są różne kwoty (kilka faktur zakupu).

Znając ograniczenia programu proponowałbym "odrobinę" dostosować się do tego organizacyjnie i po prostu nie dokonywać takich płatności.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...