Magdalena MG 0 Napisano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 w Problem z utworzeniem paczki Inpost 1.38.0 Czy znajdzie się tu dobra dusza, która pomoże mi przejść przez konfigurację Inpost w nowym Sello? Problem pojawia się jak na załączonym zdjęciu- nie mogę utworzyć przesyłki, ponieważ nie mam wpisanego gabarytu. I nie ma go gdzie wpisać. Podejrzewam, że powinnam skonfigurować umowy, ale w zakładce wysyłka towarów - sposoby wysyłki- usługi - po otwarciu nie mam żadnej umowy. Nie wiem gdzie je wpisać lub skąd je pobrać. Być może źle szukam. Pomocy! Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 762 Napisano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 w Problem z utworzeniem paczki Inpost 1.38.0 W przypadku InPostu można skorzystać bezpośrednio z serwisu InPost ShipX, zamiast z WzA. Jeśli w dostawie został wybrany jeden z tych serwisów do synchronizacji, to należy go skonfigurować do końca. Proszę podesłać zrzut ekranu jak jest ustawiona dostawa Sello oraz konfiguracja synchronizacji z kurierem (proszę zamazać token). Cytuj Link to postu
Magdalena MG 0 Napisano 13 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 w Problem z utworzeniem paczki Inpost 1.38.0 Aktualnie trwa dearchiwizacja danych. Przywracamy wersję 1.36, ponieważ wisi nam zdecydowanie za dużo paczek do wysłania inpost. Jak się ogarniemy z tematem i dostanę się do Sello wrócę ze zrzutami na pewno. Dziękuję! Cytuj Link to postu
Magdalena MG 0 Napisano 13 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 w Problem z utworzeniem paczki Inpost 1.38.0 Wygląda na to, że nie mamy nic skonfigurowane. Paczki z Sello weryfikujemy i wysyłamy przez Prostą Paczkę (jeśli to ma jakieś znaczenie). Aktualnie po powrocie do Sello 1.37.6, pomimo poprawnej konfiguracji i poprawnego połączenia z Prostą Paczką nie wysyłają nam się żadne paczki do PP. Ani Inpost, ani Poczta, ani DPD. Help! Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 007 Napisano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 w Problem z utworzeniem paczki Inpost 1.38.0 (edytowane) 7 godzin temu, Magdalena MG napisał: Czy znajdzie się tu dobra dusza, która pomoże mi przejść przez konfigurację Inpost w nowym Sello? Aby skonfigurować InPost w Sello pisz aby Ci przydzielili ID i TOKEN potrzebny do wpisania w powyżej wskazanym przez Ciebie oknie konfiguracji. Działa wyśmienicie (przez WzA nie próbowałem). A co do PP2 to może na forum programu Ci pomogą? Na pewno masz najnowszą wersję PP2? PS o wielu najnowszych funkcjach przeczytasz tutaj: https://www.sello.pl/o-programie/lista-zmian/ Edytowane 13 Kwietnia 2021 przez MARCIN e-kupowanie.pl Sello1.38.0 Cytuj Link to postu
Magdalena MG 0 Napisano 13 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 w Problem z utworzeniem paczki Inpost 1.38.0 Dziękuję Teraz wszystko już działa pod 1.38 Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 762 Napisano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2021 w Problem z utworzeniem paczki Inpost 1.38.0 16 godzin temu, MARCIN e-kupowanie.pl Sello1.38.0 napisał: Aby skonfigurować InPost w Sello pisz aby Ci przydzielili ID i TOKEN potrzebny do wpisania w powyżej wskazanym przez Ciebie oknie konfiguracji. Teraz token można a nawet trzeba samemu sobie wygenerować w menadżerze paczek InPostu. 1 Cytuj Link to postu
Katarzyna Kukla 1 Napisano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2021 w Problem z utworzeniem paczki Inpost 1.38.0 Co w przypadku gdy mamy ustawiony gabaryt i szablon gabarytów [Towar::PW::gabaryt_paczkomat] a mimo wszystko nie mogę zapisać notatki na paczce już wysłanej, gdzie jest oznaczenie gabaryt A? Podczas zapisu rówież wyskakuje mi komunikat że nie mam ustawuinego gabarytuCo w przypadku gdy mamy ustawiony gabaryt i szablon gabarytów [Towar::PW::gabaryt_paczkomat] a mimo wszystko nie mogę zapisać notatki na paczce już wysłanej, gdzie jest oznaczenie gabaryt A? Podczas zapisu rówież wyskakuje mi komunikat że nie mam ustawuinego gabarytu Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 762 Napisano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2021 w Problem z utworzeniem paczki Inpost 1.38.0 Komunikat pojawia się przy zapisie, ponieważ wtedy dane w paczce są weryfikowane i jeśli coś nie gra to zgłaszany jest błąd. Szablon gabarytu jest używany tylko przy tworzeniu nowej paczki - aby czymś ją zainicjować. Rozumiem, że w tej paczce nie jest w ogóle widoczne pole z gabarytem? Jeśli tak, to trzeba sprawdzić dostawę jaka w tej paczce jest użyta w słowniku dostaw. Pole z gabarytem jest widoczne w paczce jeśli włączona jest synchronizacja z InPost ShipX i wybrana jest usługa paczkomatowa w konfiguracji połączenia z API ShipX. To trzeba zweryfikować jak to jest ustawione obecnie. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.