Kancelaria Iustus-Lex 19 Napisano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2021 w PPK - deklaracja zerowa W generowanym pliku do PPK są dane pracownika, który nie otrzymał wynagrodzenia (urlop wychowawczy). Pliku nie można zaimportować do systemu PPK, ponieważ - jak wyjaśniono klientowi - od kwietnia nie przyjmuje on danych zerowych. W jaki sposób usunąć pracownika "zerowego" z xml dla PPK? Link to postu
Jacek Filipkiewicz 368 Napisano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2021 w PPK - deklaracja zerowa Jaka to instytucja finansowa? Niestety nie poinformowano nas - producentów oprogramowania - że zostały zmienione tak ważne założenia. Jeśli potwierdzimy te zmiany to oczywiście jak najszybciej wprowadzimy stosowną poprawkę - niestety nie zdążymy już do wersji v35, która jest na ostatnim etapie "wypuszczania". Na dzień dzisiejszy należałoby wyedytować plik z raportem i usunąć stosowny zapis. Link to postu
Jacek Filipkiewicz 368 Napisano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2021 w PPK - deklaracja zerowa Na portalu Agenta Transferowego Moventum nie stwierdzamy takiego problemu. A może w całym pliku jest tylko ten jeden pracownik? Ponawiam pytanie o Instytucję Finansową (ew. Agenta Transferowego) u którego ten problem występuje. Link to postu
Kancelaria Iustus-Lex 19 Napisano 14 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2021 w PPK - deklaracja zerowa Przepraszam, napisałam i zajęłam się innymi problemami. PPK prowadzi Santander (podobno zmienili to w ubiegłym tygodniu), a pracowników jest więcej, a tylko jeden zerowy. Skoro nie ma możliwości usunięcia programowo, a pracownik jest tylko jeden, spróbujemy skasować zapis w xml. Mam nadzieję, że zmianę w programie uda się wprowadzić w przyszłym miesiącu. Link to postu
Jacek Filipkiewicz 368 Napisano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2021 w PPK - deklaracja zerowa Dziękuję za informację. Na razie będziemy to wyjaśniać z Agentem Santandera bo ta zmiana nie była z nikim konsultowana, ani nie dostaliśmy na ten temat żadnej informacji. Link to postu
Jacek Filipkiewicz 368 Napisano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2021 w PPK - deklaracja zerowa Po wymianie korespondencji z Agentem Transferowym uzyskaliśmy informację, że rzeczywiście portal Santandera został zaktualizowany pod tym kątem, ale zmiana miała dotyczyć tylko korekt, ale Agent przez pomyłkę zmienił także kontrolę pliku dla zwykłych raportów ze składkami. Agent zapewnił, że przywrócił już poprzedni sposób kontrolowania pliku ze składkami więc nie powinny już występować opisane przez klienta problemu. Prosimy o sygnał czy rzeczywiście tak jest. Link to postu
Jowita Mulawa-Krause 0 Napisano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2021 w PPK - deklaracja zerowa Niestety, w tym miesiącu już tego nie sprawdzimy, ponieważ z tego konkretnego pliku xml usunęliśmy "zerowego" pracownika i w takim stanie wysłano deklarację. Jeśli Santander poprawił swój błąd, to w przyszłym miesiącu nie powinno być problemu. Link to postu
Jacek Filipkiewicz 368 Napisano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2021 w PPK - deklaracja zerowa Też mam taką nadzieję. Proszę o informację za miesiąc (niezależnie czy będą problemy czy nie). Link to postu
Polecane posty