Skocz do zawartości

Raporty - pełna księgowość

Polecane posty

Przesłałam dane Spółki na pełnej księgowości:

  1. W zakładce Księgi rachunkowe w podsumowaniu Kosztów nie pobiera kwot z jednego konta księgowego. Na jakiej podstawie są wyliczane te podsumowania?
  2. W zakładce Rozrachunki nie ma żadnych faktur, choć są nie zapłacone należności i zobowiązania.
  3. Czy planowane są dodatkowe funkcje - na przykład zaciąganie wyliczonego rachunku zysków i strat lub chociaż kwota dochodu?
Link to postu

Ad. 1. Przychody oraz koszty liczone są ze sprawozdania finansowego 'Definicja deklaracji CIT-8(26) i CIT-8(27) oraz zaliczki miesięcznej/kwartalnej CIT(5)' , konkretnie z sekcji  D.1. PRZYCHODY oraz  D.2. KOSZTY UZYSKANIA PRZYCHODÓW. Są to te same wartości, które można znaleźć w raporcie 'Informacja zbiorcza' (nexo).

 

Ad. 2. Czy mówimy tutaj o widoku podsumowania Rozrachunków, czy szczegółach: Należnościach lub Zobowiązaniach? 

Jeżeli o widoku podsumowania, proszę powiedzieć, czy kafelek z miesiącem za który został przesłany Raport Rozrachunki w ogóle istnieje czy może są tam zerowe wartości? Najwygodniej byłoby, gdybyśmy otrzymali zrzut ekranu.  

Jeżeli mówimy tutaj o szczegółach, w których nie widać oczekiwanych faktur, proszę sprawdzić ustawienia filtrów (również okresu!). Jeżeli zmiany nic nie pomogą, poproszę o zrzuto ekranu, dane NIP biura oraz NIP klienta, u którego występuje problem w wiadomości prywatnej.

 

Ad. 3. Tak, planujemy rozwój odnośnie raportów szczegółowych dla księgowości pełnej.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...