Skocz do zawartości

Błąd przy bankowości elektronicznej

Polecane posty

Witam.
Po podłączenie kont do bankowości elektronicznej, wg instrukcji na yt. chcąc pobrać wyciągi z banku "pobierz on-line" pojawią się taki błąd:
Żądanie zostało przerwane: Nie można utworzyć bezpiecznego kanału SSL/TLS.
Certyfikat z banku zainstalowany na komputerze i dodany podczas konfiguracji w subiekcie. Osoby podpisującej też.
Było to robione na stacji klienckiej, nie na serwerze.
Proszę o pomoc

screen.jpg

Link to postu

Dzień dobry,

proszę przesłać zrzut ekranu z usługi, aby widoczny był certyfikat, jaki Państwo wybrali.

Dodatkowo proszę o przesłanie logów z bankowości do analizy - w wiadomości prywatnej prześlę pliki służące do włączenia i wyłączenia logowania.

 

Zebrane informacje proszę przesłać przez formularz kontaktowy kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-221237.

 

Edytowane przez Przemysław Werner
Link to postu
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...

Dziękuję za odpowiedź.

Tak, upewniłem się.

 

Mam 3 profile systemowe (Windows 10 pro). Trzech różnych ludzi pracuje na jednym komputerze (zmiany/urlopy).

Wygląda na to iż mechanizm jest prosty - wystarczy mieć i wskazać certyfikat komunikacyjny i wpisać login bankowy.

 

Chodzi o Paribas.

I tu jeśli na profili 1 uruchamiam kreator certyfikatów komunikacyjnych do Paribas (cdcTechCertWizard.exe) i korzystam z tego kreatora do końca - to na tym profilu systemowym działa na każdym koncie w insert, które jest przypisane i skonfigurowane.

image.png.727344ac293876cddce641994dde5ad4.png

Certyfikat komunikacyjny w Insert jest odczytywany przez insert z jednego miejsca (nie wiem czy można to skonfigurować).

image.thumb.png.6846688ea3a7d81c911367f0b9ca41b4.png

Po wgraniu tego certyfikatu do tegoż miejsca w drugim profilu systemowym teoretycznie powinno również działać, jednak nie działa.
Pojawia się błąd tak jak w temacie.

 

 

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...