WIOLETTA KONIECZKA 0 Napisano 15 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2021 w Błąd przy bankowości elektronicznej Witam. Po podłączenie kont do bankowości elektronicznej, wg instrukcji na yt. chcąc pobrać wyciągi z banku "pobierz on-line" pojawią się taki błąd: Żądanie zostało przerwane: Nie można utworzyć bezpiecznego kanału SSL/TLS. Certyfikat z banku zainstalowany na komputerze i dodany podczas konfiguracji w subiekcie. Osoby podpisującej też. Było to robione na stacji klienckiej, nie na serwerze. Proszę o pomoc Link to postu
Przemysław Werner 392 Napisano 20 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2021 w Błąd przy bankowości elektronicznej (edytowane) Dzień dobry, proszę przesłać zrzut ekranu z usługi, aby widoczny był certyfikat, jaki Państwo wybrali. Dodatkowo proszę o przesłanie logów z bankowości do analizy - w wiadomości prywatnej prześlę pliki służące do włączenia i wyłączenia logowania. Zebrane informacje proszę przesłać przez formularz kontaktowy kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-221237. Edytowane 20 Kwietnia 2021 przez Przemysław Werner Link to postu
Wojciech Parafiańczyk 0 Napisano 21 Maja 2021 Udostępnij Napisano 21 Maja 2021 w Błąd przy bankowości elektronicznej Dzień dobry, czy mogę prosić również o podesłanie w wiadomości prywatnej pliki do włączenia i wyłączenia logów bankowości? Mam identyczny przypadek na jednym ze stanowisk końcowych. Na innym stanowisku działa bez problemu. Wersja nexo 35.1.1. Link to postu
Przemysław Werner 392 Napisano 24 Maja 2021 Udostępnij Napisano 24 Maja 2021 w Błąd przy bankowości elektronicznej Pliki przesłałem w wiadomości prywatnej. Zebrane informacje z dodatkowym opisem proszę przesłać przez formularz kontaktowy kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-398739. Link to postu
Marek M. 1 Napisano 9 Maja 2023 Udostępnij Napisano 9 Maja 2023 w Błąd przy bankowości elektronicznej Dzień dobry. U mnie to samo. Stary certyfikat wygasł i dziś zmieniłem na nowy. Na jednym profilu Windows 10 pro działa, na drugim błąd jak powyżej. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 194 Napisano 10 Maja 2023 Udostępnij Napisano 10 Maja 2023 w Błąd przy bankowości elektronicznej Dzień dobry, na początek proszę się upewnić czy został wskazany odpowiedni certyfikat komunikacyjny oraz został przydzielony odpowiedni login bankowy użytkownikowi nexo. Link to postu
Marek M. 1 Napisano 10 Maja 2023 Udostępnij Napisano 10 Maja 2023 w Błąd przy bankowości elektronicznej Dziękuję za odpowiedź. Tak, upewniłem się. Mam 3 profile systemowe (Windows 10 pro). Trzech różnych ludzi pracuje na jednym komputerze (zmiany/urlopy). Wygląda na to iż mechanizm jest prosty - wystarczy mieć i wskazać certyfikat komunikacyjny i wpisać login bankowy. Chodzi o Paribas. I tu jeśli na profili 1 uruchamiam kreator certyfikatów komunikacyjnych do Paribas (cdcTechCertWizard.exe) i korzystam z tego kreatora do końca - to na tym profilu systemowym działa na każdym koncie w insert, które jest przypisane i skonfigurowane. Certyfikat komunikacyjny w Insert jest odczytywany przez insert z jednego miejsca (nie wiem czy można to skonfigurować). Po wgraniu tego certyfikatu do tegoż miejsca w drugim profilu systemowym teoretycznie powinno również działać, jednak nie działa. Pojawia się błąd tak jak w temacie. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 194 Napisano 11 Maja 2023 Udostępnij Napisano 11 Maja 2023 w Błąd przy bankowości elektronicznej Proszę o przesłanie w wiadomości prywatnej zrzutu ekranu z certyfikatu użytkownika, na którym występuje problem. Jeśli znajdują się tam dane wrażliwe, to przed wysyłką proszę je ukryć. Link to postu
Polecane posty