Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 27 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2021 w Przy wyszukiwaniu F8 (w kliencie poczty): Element o tym samym kluczu został już dodany Dostaje komunikat jak w temacie. https://d.pr/i/WhFoyF Mam wrażenie, że stało się to tuż po tym jak NEXO zapytał, czy ma indeksować widomości - zgodziłem się, że tak i aby nie pytał więcej. Link to postu
Igor Bernakiewicz 305 Napisano 28 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2021 w Przy wyszukiwaniu F8 (w kliencie poczty): Element o tym samym kluczu został już dodany Proszę przebudować indeks raz jeszcze i informacje, czy nadal problem istnieje ? Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 28 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2021 w Przy wyszukiwaniu F8 (w kliencie poczty): Element o tym samym kluczu został już dodany Wykonałem Konserwację bazy z poziomu programu serwisowego i działa. Dziękuję 1 Link to postu
Piotr Reszpondek 0 Napisano 16 Września 2021 Udostępnij Napisano 16 Września 2021 w Przy wyszukiwaniu F8 (w kliencie poczty): Element o tym samym kluczu został już dodany Witam. Na mojej poczcie pojawia się identyczny komunikat jednak konserwacja bazy nie pomogła. W jaki sposób dokonać przebudowania indeksu? Link to postu
Igor Bernakiewicz 305 Napisano 19 Września 2021 Udostępnij Napisano 19 Września 2021 w Przy wyszukiwaniu F8 (w kliencie poczty): Element o tym samym kluczu został już dodany Można to zrobić w konfiguracji kont pocztowych Link to postu
Piotr Reszpondek 0 Napisano 24 Września 2021 Udostępnij Napisano 24 Września 2021 w Przy wyszukiwaniu F8 (w kliencie poczty): Element o tym samym kluczu został już dodany Niestety problem dalej pojawia się przy komunikacie W PARAMETRACH KONTA WYŁĄCZONO WYKORZYSTANIE INDEKSU. Czy można to mimo wszystko jakoś naprawić? Link to postu
Piotr Reszpondek 0 Napisano 24 Września 2021 Udostępnij Napisano 24 Września 2021 w Przy wyszukiwaniu F8 (w kliencie poczty): Element o tym samym kluczu został już dodany Dodatkowo problem występuje przy jednej skrzynce pocztowej z kilku posiadanych. Niestety ponowne włączenie indeksowania i czyszczenie indeksu treści również nie rozwiązuje problemów. Na pozostałych skrzynkach pocztowych funkcja działa. Link to postu
Igor Bernakiewicz 305 Napisano 24 Września 2021 Udostępnij Napisano 24 Września 2021 w Przy wyszukiwaniu F8 (w kliencie poczty): Element o tym samym kluczu został już dodany Obawiam się, że bez przekazania archiwum bazy do analizy nie będziemy mogli w stanie pomóc. Jeśli jest Pan zainteresowany przesłaniem danych do analizy, proszę o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/formularz_kontaktowy.html Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 8 Grudnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2022 w Przy wyszukiwaniu F8 (w kliencie poczty): Element o tym samym kluczu został już dodany Panie Igorze, 1/ Znów, gdy wyszukuje poprzez "F8 Według treści wiadomości" mam: Element o tym samym kluczu został już dodany. Na tym koncie mam włączone indeksowanie: https://d.pr/i/E1jWLd Czy od 21 roku nic się nie zmieniło i jedyne rozwiazanie to udostepnianie wam bazy? 2/ Przy okazji, kiedy powinniśmy używać: Przebuduj indeks treści vs Wyczyść indeks treści https://d.pr/i/4VAdMr 3/ Zdaje się, że przy wyszukiwaniu, niekiedy wyskakuje okienko gdzie to indeksownaie można wyłaczyć lub uruchomić. Skoro to indeksowanie jest niezbędne aby poczta hulała to koniecznie musicie to userowi dawać do decyzji? Praconicy wyłaczają wówczas indeksownaie, nie rozumiejąc co do nich jest komunikowane. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 194 Napisano 14 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2022 w Przy wyszukiwaniu F8 (w kliencie poczty): Element o tym samym kluczu został już dodany Dzień dobry, 1/ Bez archiwum bazy trudno będzie wskazać przyczynę problemu. Rozumiem, że konserwacja bazy jak kiedyś problem rozwiązuje? 2/ Opcja – Przebuduj indeks treści pozwala na indeksowanie wiadomości, które wcześniej nie były zindeksowane. Opcja – Wyczyść indeks treści, czyści indeks wszystkich wiadomości, a następnie wszystkie wiadomości są indeksowane od nowa. 3/Indeksowanie wiadomości nie jest niezbędne, aczkolwiek przyspiesza wyszukiwanie wiadomości. Zapisaliśmy sugestie do realizacji, aby indeksowanie wiadomości odbywało się automatycznie, bez ingerencji użytkownika według ustawionych parametrów konta pocztowego. Link to postu
Infobot nexo 77 Napisano 8 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2023 w Przy wyszukiwaniu F8 (w kliencie poczty): Element o tym samym kluczu został już dodany Zgłoszenie zostało zrealizowane w wersji 44.0.0. Fragment listy zmian: "W module Poczta poprawiono wyszukiwanie tekstowe (F8 - Według treści wiadomości). Dla dużej liczby wiadomości sporadycznie wyświetlał się komunikat: "Element o tym samym kluczu został już dodany"."; Link to postu
Polecane posty