Skocz do zawartości

Pobieranie danych do Insert Mobile - czas operacji

Polecane posty

Witam,

 

Wczoraj rano zainstalowałem nową wersję Insert Mobile, zalogowałem się do konta, włączyłem wifi i zacząłem synchronizację. Przez 8h:

- pobrało się ~7500 firm (wszystkie)

- pobrało się ~12000 osób (wszystkie)

- Wpisy firm nie są pełne, brak danych kontaktowych i adresów

- PH nie przypisali się do firm

- Opiekunowie nie przypisali się do firm.

 

Czy brakujące dane jeszcze się dociągną czy już tak zostanie? Jaka jest kolejność synchronizacji danych? Dlaczego na liście przedstawicieli mam użytkowników, którzy już nie istnieją w Nexo?

Do tego kwestia nazewnictwa:

Czy FI w Nexo to to samo co "Firma" w Insert Mobile?

Czy PH w Nexo to to samo co "Osoba" w Insert Mobile? Co z OF?

 

Link to postu
  • 2 tygodnie później...

Dzień Dobry,

przegapiłem Pana post. Proszę o informacje czy brakujące dane zostały dociągnięte (powinny).

Druga sprawa czy na pewno wszyscy klienci mają być synchronizowani do aplikacji? Może nie ma takiej potrzeby. Wtedy można zmniejszyć zakres synchronizacji

 

Czy pisząc, że ma Pan użytkowników, którzy nie istnieją w nexo to czy zostali usunięci z nexo czy dezaktywowani?

 

FI w nexo to FIrma i też Firma w InsERT mobile

PH w nexo to Przedstawiciel firmy (jest też osobą). W InsERT mobile mamy osoby, które mogą być przedstawicielami firm. Jeśli wybrana osoba jest przedstawicielem przynajmniej jednej firmy to na karcie osoby widoczna jest zakładka FIrmy, w której można zobaczyć z którymi firmami jest ta osoba powiązana.

Link to postu

Dzień dobry,

 

Po dwóch pełnych dniach na wifi (czwartek i piątek, w sumie 16h) właściwie nic się nie zmieniło. Wpisy ani przypisania nie zostały uzupełnione.

Ponawiam prośbę o podanie kolejności synchronizacji danych - mógłbym wtedy ustalić na jakim etapie aplikacja utknęła.

Bardzo chcielibyśmy zmniejszyć ilość klientów w aplikacji, wystarczyłoby, żeby każdy widział swoich klientów.. Niestety na desktopie wszyscy doradcy muszą widzieć wszystkich klientów, a to jedyne uprawnienie, z którego korzysta Insert Mobile przy pobieraniu klientów. Warto rozważyć oddzielną opcję dostępu z PC i oddzielną z Mobile.

 

Opiekunowie: Listę opiekunów mogę wyświetlić:

- w liście klientów próbując ich filtrować po opiekunie

- w karcie klienta próbując mu przypisać opiekuna.

To dwie różne listy! Ta pierwsza zawiera konta już nie istniejące w systemie.

 

FI i PH - warto byłoby to ujednolicić albo prosto opisać. Ludzie przyzwyczajają się do określonej nomenklatury.

 

Pozdrawiam i oczekuję na fachową pomoc

 

Link to postu

Proszę w parametrach synchronizacji InsERT mobile zaznaczyć wskazany parametr.

image.png.6f4dae2f37e14514ea9b3f4da60a7020.png

 

Znacznik "Wysyłaj do InsERT mobile" pojawi się na karcie klienta w zakładce CRM. Wówczas będzie można zdecydować którzy klienci powinni trafiać do aplikacji.

image.png.56af24512e5d706bc326b070446c9e08.png

 

Można skorzystać z operacji zbiorczej przy zmianie tego znacznika (operacja zbiorcza będzie widoczna po przelogowaniu użytkownika w nexo).

Link to postu

Synchronizacja idzie w następującej kolejności:

Użytkownicy, grupy cech klientów, grupy klientów, cechy klientów, klienci, stanowiska, parametry podmiotu, działy, działania, państwa, czasy przypomnień, zasoby, rezerwacje zasobów
W dniu 10.05.2021 o 15:30, Tomasz Płecha napisał:

Opiekunowie: Listę opiekunów mogę wyświetlić:

- w liście klientów próbując ich filtrować po opiekunie

- w karcie klienta próbując mu przypisać opiekuna.

To dwie różne listy! Ta pierwsza zawiera konta już nie istniejące w systemie.

Tak, potwierdzamy ten problem. Naprawimy do najbliższej wersji nexo.

 

21 godzin temu, Tomasz Płecha napisał:

Przepraszam, nie bardzo rozumiem. Każdy klient ma przypisanego doradcę. Każdy doradca ma widzieć w Mobile swoich klientów. Czy wobec tego nie każdy z klientów ma mieć zaznaczone "Wysyłaj do Mobile"? Po co mamy więc wybierać klientów?

Tak, jeśli w nexo każdy z opiekunów ma dostęp do wszystkich klientów i wszyscy Ci klienci powinni być w aplikacji mobilnej to przy każdym kliencie powinno być zaznaczone "Wysyłaj do InsERT mobile". Myślałem, że może jest jakaś grupa klientów która niekoniecznie musi być synchronizowana.

 

Jeśli zaś chodzi o synchronizację, to proszę o podesłanie logów z nexo oraz z aplikacji mobilnej.  Może być w wiadomości prywatnej.

image.png.30627ad9ca5371494641d873246e9d49.png

 

Edytowane przez Igor Bernakiewicz
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...