Skocz do zawartości

Odpinanie wiadomości od Klienta / Kontrahenta


Zobacz rozwiązanie Rozwiązane przez Bartosz Rosa,

Polecane posty

Załóżmy, że przez pomyłkę przypiszemy do Klienta niewłaściwy e-mail. Wówczas pojawiają się nam w jego profilu niewłaściwe maile - pochodzące z tego omyłkowego adresu. Jeśli ów omyłkowy adres usuniemy z profilu Klienta i przypiszemy go właściwemu Klientowi to i tak te pierwotnie źle przypisane wiadomości zostają.

Jak to poprawić?

Nie ma opcji odpinania wiadomości ok kontrahenta.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...