Tomek Mazur 158 Napisano 7 Maja 2021 Udostępnij Napisano 7 Maja 2021 w Odpinanie wiadomości od Klienta / Kontrahenta Załóżmy, że przez pomyłkę przypiszemy do Klienta niewłaściwy e-mail. Wówczas pojawiają się nam w jego profilu niewłaściwe maile - pochodzące z tego omyłkowego adresu. Jeśli ów omyłkowy adres usuniemy z profilu Klienta i przypiszemy go właściwemu Klientowi to i tak te pierwotnie źle przypisane wiadomości zostają. Jak to poprawić? Nie ma opcji odpinania wiadomości ok kontrahenta. Cytuj Link to postu
Rozwiązanie Bartosz Rosa 1 759 Napisano 10 Maja 2021 Rozwiązanie Udostępnij Napisano 10 Maja 2021 w Odpinanie wiadomości od Klienta / Kontrahenta Jest, ale pojedynczo 1 Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 158 Napisano 10 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2021 w Odpinanie wiadomości od Klienta / Kontrahenta A tam to schowaliście! Dzięki... 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.