Krzysztof Wychowałek 4 Napisano 10 Maja 2021 Udostępnij Napisano 10 Maja 2021 w urlop planowany znika Dodaję pracownikowi ręcznie urlop ze statusem "planowany". Urlop po paru chwilach znika z ewidencji czasu pracy. Dodaję ponownie, znika. I tak w kółko. Is it a bug or is it a feature? Link to postu
Jacek Filipkiewicz 368 Napisano 10 Maja 2021 Udostępnij Napisano 10 Maja 2021 w urlop planowany znika O który widok ewidencji chodzi - widok kalendarzowy, absencji wszystkich, urlopów??? Stawiam na filtry. Link to postu
Krzysztof Wychowałek 4 Napisano 10 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2021 w urlop planowany znika Chodziło o widok kalendarzowy. Już wiem. Urlop "planowany" nie przypisuje się do żadnej umowy. A filtr był wybrany, żeby pokazywał ECP tylko dla umów o pracę. Swoją drogą to nieco nieintuicyjne, że dodawanie urlopu "planowanego" nie wymaga przypisania go do umowy. A jak robię mu "zatwierdź" to program już jakoś sam wie do jakiej umowy go wtedy przypisać. Ale rozumiem, że to wynika z jakiegoś zamysłu. Link to postu
Jacek Filipkiewicz 368 Napisano 10 Maja 2021 Udostępnij Napisano 10 Maja 2021 w urlop planowany znika Urlop planowany przede wszystkim można zgłaszać przez Portal Pracownika gdzie jest tylko informacja o pracowniku. Były z pewnością też inne powody, ale dzisiaj to i już nie do końca pamiętam jakie Link to postu
Krzysztof Wychowałek 4 Napisano 10 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2021 w urlop planowany znika Tak, moi pracownicy korzystają z Portalu ale wtedy przychodzi powiadomienie i klikam tylko "zatwierdź", teraz chciałem ze swojej strony komuś dodać urlop "planowany", więc mnie nie to zmyliło. A w portalu pracownika pracownik widzi swoje wynagrodzenia, harmonogram pracy itp. więc nie pomyślałem, że system tam "nie wie" jaka jest jego umowa. Link to postu
Polecane posty