Skocz do zawartości

Filtrowanie zawartości danego modułu

Polecane posty

Witam!

 

Mam taki problem, niektórzy użytkownicy ustawili sobie filtr "Dokumenty z okresu: (nieokreślony)" + "o statusie realizacji (dowolny)" w module Zamówienia od Klientów , co spowodowało (prawdopodobnie) zbyt długą listę do wczytania, przez co nie mogą wejść do tego modułu. Subiekt po długim namyśle po prostu go nie wyświetla.

 

Czy możliwe jest ustawienie z góry filtrów dla użytkowników typu "Dokumenty z okresu: bieżący rok", albo ewentualnie gdzie można doszukać się jakiś ustawień by to zmienić?

Link to postu
59 minut temu, Adam Grzalski napisał:

Mam taki problem, niektórzy użytkownicy ustawili sobie filtr "Dokumenty z okresu: (nieokreślony)" + "o statusie realizacji (dowolny)" w module Zamówienia od Klientów , co spowodowało (prawdopodobnie) zbyt długą listę do wczytania, przez co nie mogą wejść do tego modułu. Subiekt po długim namyśle po prostu go nie wyświetla.

Nie, to raczej nie jest ten problem, lista nie jest za długa, z moich doświadczeń wynika, że lista musiałby mieć około 1,5 mln do 2mln wierszy, aby się nie załadować... Jeśli liczba ta jest zdecydowanie mniejsza to są to po prostu problemy wydajnościowe - program w ustalonym czasie nie jest w stanie otrzymać danych z serwera SQL lub są uszkodzone ustawienia filtrów i/lub listy.

 

59 minut temu, Adam Grzalski napisał:

Czy możliwe jest ustawienie z góry filtrów dla użytkowników typu "Dokumenty z okresu: bieżący rok"

Tak, ale poprzez bazę danych.

 

53 minuty temu, Adam Grzalski napisał:

albo ewentualnie gdzie można doszukać się jakiś ustawień by to zmienić?

Możliwości jest kilka... Zacząłbym od odbudowy indeksów (https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1731,insert-gt-jak-przeprowadzic-czynnosci-serwisowe-na-bazie-danych.html) i przywrócenia domyślnych filtrów (https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2412,po-kliknieciu-na-modul-np-rozrachunki-program-nie-reaguje-lub-nie-da-sie-uruchomic-zestawienia-jak-rozwiazac-ten-problem-zestawienie-czyszczace.htmlhttp://satisoft.pl/dodatki_Naprawa_uszkodzonych_modulow_dla_InsERT_GT.html).

 

Oczywiście należałoby się tez przyjrzeć przyczynie problemu, rozważyć usunięcie zrealizowanych zamówień.

Link to postu
Cytat

Nie, to raczej nie jest ten problem, lista nie jest za długa, z moich doświadczeń wynika, że lista musiałby mieć około 1,5 mln do 2mln wierszy, aby się nie załadować... Jeśli liczba ta jest zdecydowanie mniejsza to są to po prostu problemy wydajnościowe - program w ustalonym czasie nie jest w stanie otrzymać danych z serwera SQL lub są uszkodzone ustawienia filtrów i/lub listy.

Otóż może mieć około tylu zrealizowanych zamówień ;) Pomyślimy nad ich usunięciem.

 

Cytat

Tak, ale poprzez bazę danych.

Dziękuję, drugi link odnośnie przywracania filtrów nakierował mnie, które tabele odpowiedzialne są za te filtry :) Zobaczę czy uda mi się zmienić przez BD

 

 

 

Link to postu
14 minut temu, Adam Grzalski napisał:
Cytat

Nie, to raczej nie jest ten problem, lista nie jest za długa, z moich doświadczeń wynika, że lista musiałby mieć około 1,5 mln do 2mln wierszy, aby się nie załadować... Jeśli liczba ta jest zdecydowanie mniejsza to są to po prostu problemy wydajnościowe - program w ustalonym czasie nie jest w stanie otrzymać danych z serwera SQL lub są uszkodzone ustawienia filtrów i/lub listy.

Otóż może mieć około tylu zrealizowanych zamówień ;) Pomyślimy nad ich usunięciem.

To forum użytkowników programów...

  • Dziękuję 1
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...