Bartosz Roszewski 7 Napisano 15 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2021 w PRZENOSZENIE KLIENTA MIĘDZY BIURAMI Z PORTALEM Dobry wieczór, Jakiś czas temu zgłaszałem taką sugestię... Może już udało się stworzyć takie rozwiązanie. A mianowicie chodzi mi o klienta, który korzysta z Portalu Biura oraz Subiekta123, do których ma dostęp dzięki licencji Biura A. Jednak ten klient decyduje się zmienić księgowego na Biuro B. Jeżeli Biuro B również pracuje na linii INSERT NEXO i korzysta z takich rozwiązań to czy można przenieść klienta z Biura A do Biura B zachowując całą historię dokumentów i informacji na Portalu oraz Subiekcie123? Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 16 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2021 w PRZENOSZENIE KLIENTA MIĘDZY BIURAMI Z PORTALEM Dzień dobry Ja odpowiem w zakresie Subiekta 123 - jeśli klient zmieni biuro i nowe biuro udostępni mu nową licencje, to klient zachowa dostęp do wszystkich swoich danych i nadal będzie pracować na tym samym podmiocie w S123. Podobnie jest wtedy, gdzie klient rezygnuje z licencji biurowej i zaczyna opłacać swoją indywidualną licencję. Link to postu
Bartosz Roszewski 7 Napisano 16 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2021 w PRZENOSZENIE KLIENTA MIĘDZY BIURAMI Z PORTALEM Dzięki za odpowiedź! W takim razie jesteśmy już na pewno w połowie drogi. Ktoś może coś podpowiedzieć co z Portalem w takim przypadku? Link to postu
Katarzyna Tubielewicz 35 Napisano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2021 w PRZENOSZENIE KLIENTA MIĘDZY BIURAMI Z PORTALEM Niestety nie jest to proste zagadnienie. Powoli zmierzamy w kierunku lepszej obsługi takich przypadków. Na początek uprościmy procedurę w przypadku zmiany NIPu przez biuro (teraz również wymaga odrejestrowania i ponownego zarejestrowania klientów biura). Nie będzie wymagane ponownie udostępnienie usług Portalu Biura, a dane zostaną w pełni zachowane. Co do przypadku, o którym Pan mówi, sprawa nie jest już tak oczywista. Przeniesienie klienta z jednego biura do drugiego wymaga podjęcia czynności serwisowych po naszej stronie. W przypadku chęci zachowania danych na Portalu Biura niezbędne jest wyrażenie takiej chęci a każdy przypadek będzie rozpatrywany indywidualnie. Link to postu
Bartosz Roszewski 7 Napisano 17 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2021 w PRZENOSZENIE KLIENTA MIĘDZY BIURAMI Z PORTALEM A jeszcze inny przypadek. Ja jako właściciel dwóch biur, czy mogę zgłosić się do Państwa z prośbą o przeniesienie takiego klienta między jednym a drugim biurem? Link to postu
Katarzyna Tubielewicz 35 Napisano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2021 w PRZENOSZENIE KLIENTA MIĘDZY BIURAMI Z PORTALEM Kwestia właściciela nic nie zmienia. Dla nas jest to identyczny przypadek jak przejście klienta z jednego biura do drugiego. Link to postu
Polecane posty