Piotr Mularski 0 Napisano 23 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2021 w błąd plik JPK_V7M Witam,podczas importu pliku e-sprawozdawczość xml JPK_V7M do programu księgowego WAPRO KAPER 365 wersja 8.61.0 wyskakuje błąd Execution timeout expired. the timeout period elapsed prior to completion of the operation or the server is not responding. (problem z bazą kontrahentów) informatycy mówią,że jest to problem pliku,proszę o pomoc i szybką odpowiedź. Program był aktualizowany na najnowszą wersje. mularski p.odt Link to postu
Andrzej Kubik 1 072 Napisano 23 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2021 w błąd plik JPK_V7M (edytowane) Nie rozumiem skąd wniosek że winny jest plik. Komunikat wyraźnie pokazuje że podczas importu pliku został przekroczony limit czasu (timeout) przewidziany na tę operację w Kaperze. Może po prostu trzeba zwiększyć ten timeout w Kaperze? Edytowane 23 Czerwca 2021 przez Andrzej Kubik 1 Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 23 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2021 w błąd plik JPK_V7M Dziękuję za odpowiedź. Dodam, że plik JPK_V7M jest zgodny z aktualną schemą udostępnioną przez Ministerstwo Finansów. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 161 Napisano 23 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2021 w błąd plik JPK_V7M 5 godzin temu, Piotr Mularski napisał: informatycy mówią,że jest to problem pliku Wygląda na to, że Ci "informatycy" nie wiedzą o czym mówią - niech podadzą informacje potwierdzające ich podejrzenia jak wynik walidacji poprawności zawartości pliku w oparciu o jego schemat - schemat jest dostępny na stronach Ministerstwa finansów, walidatory plików XML są dostępne powszechnie w internecie. Komunikat z programu dość jasno i wyraźnie informuje to tym, że jedyny problem z plikiem jest taki, że zawiera tyle danych, że program nie jest w stanie ich przetworzyć w określonym czasie, a to może być winą programu, który importuje dane lub jego konfiguracji. Link to postu
Polecane posty