Danuta Cholewa 1 Napisano 25 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2021 w biuro - zbiorcza wysyłka jpk dzień dobry, przy próbie wysyłki plików jpk z programu biuro mam komunikat " nie można pobrać listy certyfikatów. Operacja zakończona niepowodzeniem". w zeszłym miesiącu wysyłka bez problemu. Czy błąd jest po mojej stronie czy INSERT-u? Jak można go naprawić? Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 25 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2021 w biuro - zbiorcza wysyłka jpk Dzień dobry Problem występuje bezpośrednio w aplikacji Subiekt 123? Czy po stronie programu księgowego GT/nexo? Link to postu
Danuta Cholewa 1 Napisano 25 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2021 w biuro - zbiorcza wysyłka jpk problem jest biuro/rachmistrz gt Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 25 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2021 w biuro - zbiorcza wysyłka jpk Proszę zaktualizować program do najnowszej wersji, dostępnej tutaj. Link to postu
Polecane posty