Piotr Miech 0 Napisano 30 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2021 w Wydruk i szybka płatność Witam , Po ostatniej aktualizacji Subiekta 1.67 HF1 (1.6701.1.5067) nie można wydrukować ,wyeksportować, podejrzeć ani wysłać maila - faktur i paragonów z zaznaczoną opcją szybkiej płatności . Po odznaczeniu opcji szybkiej płatności wszystko działa jak poprzednio. WIN 10 pro . Proszę o pomoc . Piotr Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 1 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2021 w Wydruk i szybka płatność Co się dokładnie dzieje przy próbie wydruku/eksportu? Pojawia się jakiś komunikat? Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 007 Napisano 1 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2021 w Wydruk i szybka płatność 5 minut temu, Kamil Goleń napisał: Co się dokładnie dzieje przy próbie wydruku/eksportu? Pojawia się jakiś komunikat? Wczoraj także miałem taką sytuację. Pomogło odznaczenie szybkiej płatności w dokumencie. Po wciśnięciu Ctrl+P oraz następnie Podgląd lub Drukuj jakby lekko coś zamigało i dalej nic. Bez względu na wybraną drukarkę. Link to postu
Piotr Miech 0 Napisano 1 Lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2021 w Wydruk i szybka płatność 11 minut temu, Kamil Goleń napisał: Co się dokładnie dzieje przy próbie wydruku/eksportu? Pojawia się jakiś komunikat? wyślij email - "przygotowanie wydruku do wysłania zakończone niepowodzeniem" eksport - "eksport zakończony niepowodzeniem" podgląd - nic się nie dzieje drukuj - przez chwilę ikonka klepsydry i dalej nic . Link to postu
Piotr Miech 0 Napisano 1 Lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2021 w Wydruk i szybka płatność 7 minut temu, MARCIN e-kupowanie.pl Sello1.39.0 napisał: Wczoraj także miałem taką sytuację. Pomogło odznaczenie szybkiej płatności w dokumencie. Po wciśnięciu Ctrl+P oraz następnie Podgląd lub Drukuj jakby lekko coś zamigało i dalej nic. Bez względu na wybraną drukarkę. Odznaczenie szybkiej płatności u mnie też działa ale nie rozwiązuje sytuacji ponieważ korzystam z tej formy płatności Link to postu
Przemysław Kwiatkowski 9 Napisano 13 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2021 w Wydruk i szybka płatność U mnie to samo. Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 13 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2021 w Wydruk i szybka płatność Czy program jest zaktualizowany do najnowszej wersji, dostępnej tutaj? Link to postu
Przemysław Kwiatkowski 9 Napisano 13 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2021 w Wydruk i szybka płatność 14 minut temu, Kamil Goleń napisał: Czy program jest zaktualizowany do najnowszej wersji, dostępnej tutaj? Tak Link to postu
Piotr Miech 0 Napisano 13 Lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2021 w Wydruk i szybka płatność 16 minut temu, Kamil Goleń napisał: Czy program jest zaktualizowany do najnowszej wersji, dostępnej tutaj? TAK 1.67 HF2 (1.6702.2.5071) Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 15 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2021 w Wydruk i szybka płatność Proszę mi powiedzieć czy to się dzieje na wszystkich stanowiskach w sieci? Jak wygląda sprawa na podmiocie próbnym? Link to postu
Przemysław Kwiatkowski 9 Napisano 15 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2021 w Wydruk i szybka płatność 2 minuty temu, Kamil Goleń napisał: Proszę mi powiedzieć czy to się dzieje na wszystkich stanowiskach w sieci? Jak wygląda sprawa na podmiocie próbnym? Stanowiska wszystkie, bo są one identyczne (praca przez serwer terminali). Na próbnym w ogóle nie działa obsługa szybkich płatności, bo wymaga ona konfiguracji z kontem Insert, więc nie mogę sprawdzić co z wydrukiem... Link to postu
Piotr Miech 0 Napisano 15 Lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2021 w Wydruk i szybka płatność 3 minuty temu, Kamil Goleń napisał: Proszę mi powiedzieć czy to się dzieje na wszystkich stanowiskach w sieci? Jak wygląda sprawa na podmiocie próbnym? Tak , na wszystkich stanowiskach. Co to jest podmiot próbny? Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 15 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2021 w Wydruk i szybka płatność Bardzo proszę założyć nowy pusty podmiot/podmiot próbny z przykładowymi danymi (można w nim zmienić NIP), podłączyć do niego swoje Konto InsERT i wtedy sprawdzić, czy problem się powtarza. Link to postu
Piotr Miech 0 Napisano 20 Lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2021 w Wydruk i szybka płatność W dniu 15.07.2021 o 14:34, Kamil Goleń napisał: Bardzo proszę założyć nowy pusty podmiot/podmiot próbny z przykładowymi danymi (można w nim zmienić NIP), podłączyć do niego swoje Konto InsERT i wtedy sprawdzić, czy problem się powtarza. Nie można dodać firmy bez zarejestrowanej licencji do konta Insert Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 22 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2021 w Wydruk i szybka płatność W dniu 15.07.2021 o 14:34, Kamil Goleń napisał: proszę założyć nowy pusty podmiot/podmiot próbny z przykładowymi danymi (można w nim zmienić NIP) Można w nowo założonym podmiocie próbnym zmienić NIP i wprowadzić swoje dane licencji i go aktywować. Na takim podmiocie proszę sprawdzić. Link to postu
Piotr Miech 0 Napisano 22 Lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2021 w Wydruk i szybka płatność 55 minut temu, Kamil Goleń napisał: Można w nowo założonym podmiocie próbnym zmienić NIP i wprowadzić swoje dane licencji i go aktywować. Na takim podmiocie proszę sprawdzić. Na podmiocie próbnym przy zaznaczeniu o0cji szybkiej płatności wydruk podgląd oraz wyślij mailem z poziomu "wydrukuj" również nie działa Co ciekawe drukują się wz i kp a faktura nie . Jakiś problem z wydrukiem kodu QR ? Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 26 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2021 w Wydruk i szybka płatność Dziękuję bardzo za informacje. Proszę mi jeszcze powiedzieć czy pracuje Pan w sieci lokalnej, czy komputery łączą się przez np. pulpit zdalny? Link to postu
Piotr Miech 0 Napisano 26 Lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2021 w Wydruk i szybka płatność W sieci lokalnej Link to postu
Marcin Baran 0 Napisano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2021 w Wydruk i szybka płatność U mnie identycznie. Nie da się eksportować faktury, która ma zaznaczoną opcję szybka płatność. Po odznaczeniu opcji szybka płatność, eksport działa normalnie. Natomiast sprawa nie dotyczy wszystkich stanowisk. Na kilku stanowiskach jest taka możliwość, komputery łączą się lokalnie z serwerem. Więc może to być przyczyna sprzętowa. Niestety czyszczenie pamięci podręcznej i rejestru nic nie pomagają. Link to postu
Przemysław Kwiatkowski 9 Napisano 5 Marca Udostępnij Napisano 5 Marca w Wydruk i szybka płatność To jest temat sprzed 3 lat, ale... czy rozwiązanie jest znane? :-) Link to postu
Kacper Panek 135 Napisano 14 Marca Udostępnij Napisano 14 Marca w Wydruk i szybka płatność Dzień dobry, udało nam się powtórzyć błąd i będziemy analizować temat. Na ten moment prosimy o cierpliwość. Link to postu
Polecane posty