Skocz do zawartości

Problemy po aktualizacji do 1.67 HF2, PILNE !!

Polecane posty

Ze swojej strony mogę tylko powtórzyć informacje z innych wątków - po tych kilku miesiącach nic się nie zmieniło, zgłoszenia są incydentalne, mogą mieć różne przyczyny, nie został znaleziony/potwierdzony żaden błąd/problem po stronie programów Insertu, cały czas podejrzane są środowiska, ale co najgorsze żadna ze zgłaszających osób nie była poważnie zainteresowana wyjaśnieniem przyczyn problemów (nie wykorzystała wszystkich możliwości analizy problemu), ma Pani okazję zmienić tę sytuację - polecam analizę problemu w miejscu jego występowania przez doświadczonego serwisanta. 
czy na prawdę uważa Pan, że osoby, które mają powyższy problem nie walczyły z nim u siebie..? U nas było 2och fachowców od programu i sieci komputerowej i każdy się poddał... A klienci od pół roku stoją i czekają na paragon bardzo długo

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka

Link to postu
W dniu 12.11.2021 o 17:40, Monika Nogalska napisał:

czy na prawdę uważa Pan, że osoby, które mają powyższy problem nie walczyły z nim u siebie..?

Ja tak nie uważam, ja stwierdzam fakty, opieram się na informacjach przekazywanych na forum przez te osoby, Pani również mogła się z nimi zapoznać, między innym w tym wątku, w którym Pani uczestniczyła: https://forum.insert.com.pl/index.php?/topic/71177-powolna-praca-sgt/, jak było widać moje pytania techniczne pozostały bez odpowiedzi, nikt nie zastosował się do mojej sugestii.

 

 

Poza tym nie zarzucam, że nic nie zostało zrobione w celu rozwiązania problemu tylko:

W dniu 12.11.2021 o 17:40, Monika Nogalska napisał:

ale co najgorsze żadna ze zgłaszających osób nie była poważnie zainteresowana wyjaśnieniem przyczyn problemów (nie wykorzystała wszystkich możliwości analizy problemu)

 --

 

W dniu 12.11.2021 o 17:40, Monika Nogalska napisał:

U nas było 2och fachowców od programu i sieci komputerowej i każdy się poddał... A klienci od pół roku stoją i czekają na paragon bardzo długo

Dlaczego przez ten cały czas, a w szczególności od czasu wyżej wspomnianego wątku (minął równo miesiąc) nie zgłosiła się Pani do serwisantów, którzy aktywnie udzielają się na forum tylko do "fachowców", którzy szybko się poddali, nie zadali sobie nawet trudu, aby skonsultować problem z innymi Partnerami i/lub firmą InsERT ?

Link to postu

Problem u nas pojawił się od wypuszczenia wersji 1.67
Walczyłem na forum głównie SELLO bo to z sello nie daje się tworzyć dokumentów, ale ewidentnie po powrocie do wersji 1.66 wszystko działa poprawnie

 

Wspominałem wczesniej o problemie zbyt długiego uruchamiania się Subiekta Gt na stacjach sieciowych
Ostatnia poprawnie działająca wersja Subiekta z Sello to 1.66
Każda następna aktualizacja nie działa poprawnie
2 dni temu wyszła wersja 1.68 HF1 i juz miałem nadzieje że problem zostanie naprawiony, jednak nadal nic
Pracujemy cały czas na wersji 1.66 Subiekta GT z Sello  1.40 - i to działa poprawnie

Po zainstalowaniu wersji 1.67 problem jest ze zbyt długim uruchamianiem przez sello systemu sprzedaży, sello uruchamia system sprzedaży około 2 minut, i za każdym razem jak tworzy się dokument każdy dokument z osobna tworzy około 2 minut. Tak się dzieje zarówno na serwerze jak i stacji roboczej

Po zainstalowaniu wersji 1.68HF1 na serwerze działa szybko zarówno Subiekt jak i sello i wszystko działa poprawnie, ale na stacjach roboczych problem jest taki jaki był, Subiekt po uruchomieniu znajduje ścieżkę do bazy danych   /SERWER/SUBIEKTGT  i wisi około 2 minut, po 2 minutach po uruchomieniu działa już poprawnie ale nie Sello.
Każda próba wygenerowania dokumentu kończy się oczekiwaniem około 2 minut na kazdy dokument

Kiedy wchodze w Sello w USTAWIENIA -> ZEWNĘTRZNY SYSTEM SPRZEDAZY -> TESTUJ POŁĄCZENIE trwa to tak samo długo około 2 minut jak generowanie dokumentu
i pokazuje połączenie prawidłowe, jednak każdy następny dokument tworzy się około 2 minut

Odinstalowywałem już antywirusy, konfigurowałem sieć po IP, zmieniałem IP serwera, próbowałem różnych porad i nic. Już mi siły odpadają, a na dodatek w wersji Subiekta 1.66 przestało działać pobieranie danych kontrahenta z GUS i siłą rzeczy muszę przejść na wyższą wersję Subiekta

Naprawdę proszę o poradę, co mam zrobić 

Windows 7 professional
Antywirusy NOD32
Sieć prywatna/firmowa
rozgłaszanie sieci po nazwie
wszystkie komputery we wspólnej Grupie Domowej

niestety żadna porada ze strony INSTERT-a nie działa, a na zgłoszeniu problemu w formularzu dostałem odpowiedź że Windows 7 nie jest już wspierany i to jest wina, ale bardzo dużo ludzi ma ten sam problem z Windows 10, więc nie przyjmuje takiej drogi tłumaczenia.

Sprawa nie jest incydencjalna i pojedyńcza tylko wszyscy ci co mają problem  cofneli się  do poprawnie dzialajacej wersji 1.66 bo nikt nie moze pozwolic sobie na przestoje
Zgodzić się mogę, że to moze być sprawa sieci, ale proszę podsunąć rozwiązanie jakieś, co zostało zmienione pomiędzy wersją 1.66 a wersją 1.67 i 1.68 że subiekt przy uruchamianiu po znalezieniu serwera wisi 2 minuty zanim przejdzie do wyboru podmiotu

Dariusz Klój
Media-Home

2.jpg

Link to postu

Dzień dobry.

Miałem podobny problem u klienta, który z 10 końcówek łączy się do Rewizora GT. Po aktualizacji na serwerze Windows 2012, końcówki bardzo długo uruchamiały program. Okazało się, że z zapory na serwerze wyleciały ustawienia pozwalające na połączenie do SQL przez zaporę.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...