Maciej Laskowicz 1 Napisano 13 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2021 w Problem z aktywacją ulepszeń - nie można połączyć z Internetem (edytowane) Dzień dobry, posiadam obecnie Subiekta w wersji 1.67 HF2 ale ulepszenia są na poziomie 1.66. Przy próbie aktywacji ulepszeń pojawia się błąd "Nie można połączyć z internetem" (załącznik). Aktywacja programu jest wykupiona na 365 dni (zakupiona w dniu dzisiejszym - status: abonament aktywny). Co mogę zrobić w tej sytuacji? Pozdrawiam @EDIT problem rozwiązany, zauważyliśmy że podczas synchronizacji google drive zamulał net, po zakończeniu synchronizacji aktywacja przebiegła pomyślnie. Edytowane 13 Lipca 2021 przez Maciej Laskowicz Rozwiązano 1 Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 13 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2021 w Problem z aktywacją ulepszeń - nie można połączyć z Internetem Dziękuję za informację o rozwiązaniu problemu. Link to postu
Lidia Jackowska 0 Napisano 19 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2021 w Problem z aktywacją ulepszeń - nie można połączyć z Internetem Dziękuję za pomoc, ale ostatecznie zadzwoniłam do działu handlowego i wpisałam klucz ręcznie. pozdrawaim Link to postu
Polecane posty