Zbyszek Podrażka 10 Napisano 13 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2021 w Adres sprzedającego na liście przewozowym - zmiana Witam, może ktoś wie gdzie tkwi problem ze zmiana adresu na liście przewozowym INPOSTu gdy drukuje je z SELLO ( po poniższych zmianach adresów na aktualny drukuje mi listy ze starym adresem). Adres został zmieniony w INPOST MANAGER i w SELLO w danych podmiotu, i w subiekcie w danych podmiotu. Czy może gdzieś jeszcze trzeba zmienić. Proszę o pomoc. Cytuj Link to postu
Mariusz Kownacki 104 Napisano 13 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2021 w Adres sprzedającego na liście przewozowym - zmiana Jeśli chodzi o dane nadawcy, musisz poprosić swojego opiekuna aby zmienił w bazie danych InPostu. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 14 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2021 w Adres sprzedającego na liście przewozowym - zmiana Sello wysyła jedynie ID firmy po którym InPost rozpoznaje użytkownika i serwuje dane zapisane u siebie w systemie. Zmiana w menadżerze InPost może nie być wystarczająca i najlepiej skontaktować się z opiekunem, jak wspomniał Mariusz. API zdaje się nie korzystać z danych menadżera. Cytuj Link to postu
Zbyszek Podrażka 10 Napisano 14 Lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2021 w Adres sprzedającego na liście przewozowym - zmiana ok, dziękuje za informacje... i pozdrawiam Cytuj Link to postu
Zbyszek Podrażka 10 Napisano 14 Lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2021 w Adres sprzedającego na liście przewozowym - zmiana (edytowane) No i musiałem wrócić - bo ...... INPOST twierdzi że jak na ich manager paczek adres jest prawidłowy to musi to być po stronie ALLEGRO - nie po ich stronie leży problem. ALLEGRO natomiast stwierdziło że korzystam z platformy zewnętrznej SELLO więc oni nie wiedzą bo to problem jest po stronie Sello i co Państwo na to??? Lepszego rozgardiaszu przy tak błahy błąd muszę zmarnować kilka godzin na obijanie się o przysłowiowy mur niezrozumienia Po ALLEGRO wrócę jeszcze do INPOSTu - żeby upewnić się że rozmawiałem z kompetentną osobą - bo ta ich infolinia to amatorka Zgłosiłem problem za pomocą kontaktu INTEGRACJE - ale oczywiście trzeba czekać dwa dni - jakby nie można było zadzwonić i załatwić to w kilka minut. Sprawy APi są rozpatrywane emailowo - to koszmar - jakich my czasów dożyliśmy Edytowane 14 Lipca 2021 przez Zbyszek Podrażka Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 14 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2021 w Adres sprzedającego na liście przewozowym - zmiana Na pewno nie jest to kwestia Sello, bo nie wysyła ono żadnych danych adresowych nadawcy, tylko to co jest w konfiguracji InPost ShipX. A tam jest jedynie identyfikator firmy i token uwierzytelniający. Jeśli problem dotyczy przesyłek standardowych InPost to raczej do nich skierowałbym się ale wraz z informacją, że chodzi o tworzenie paczek przez API ShipX. Natomiast, jeśli są to przesyłki typu Allegro InPost - to tutaj mogą być jakieś dane sprzedawcy ciągnięte z Allegro przez InPost - tego nie wiem i wtedy faktycznie może być w to zamieszane Allegro. Tak czy inaczej, w Sello można włączyć logowanie komunikacji z InPostem i upewnić się, że Sello nie macza w tym palców . Godzinę temu, Zbyszek Podrażka napisał: bo ta ich infolinia to amatorka Lepiej by było skontaktować się bezpośrednio z opiekunem, jeśli taki jest. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.