Jan J 0 Napisano 26 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2021 w Problem z aktualizacją z wersji 1.61 Witam, Przeprowadzając aktualizację (do dowolnej wersji) Subiekta GT, natrafiam na błąd podczas konwersji bazy (log poniżej😞 Cytat Przepisywanie kodów CN do pozycji dokumentów....Nie powiodło się: Błąd 0x80040E37: Invalid object name 'SplitCSV'. Aktualizacja podmiotu nie powiodła się: 0x80040e37: IDispatch error #3127 Przywrócenie podmiotu powiodło się. Nie wiem czy może mieć to związek, dodatkami inSolutions (inMobilus czy inDodatki). Ponieważ aplikacje zostały odinstalowane (bez czyszczenia pozostałości z bazy danych Subiekta), a nie mogę ich zainstalować ponownie i usunąć resztek. Pytanie jak przeprowadzić aktualizację i ew. wyczyścić bazę z nieużywanych tabel (triggerów, procedur)? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 26 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2021 w Problem z aktualizacją z wersji 1.61 Godzinę temu, Jan Jakóbczak napisał: Nie wiem czy może mieć to związek, dodatkami inSolutions (inMobilus czy inDodatki). Tak, problem ten pojawiał się na forum kilka razy. Godzinę temu, Jan Jakóbczak napisał: Ponieważ aplikacje zostały odinstalowane (bez czyszczenia pozostałości z bazy danych Subiekta), a nie mogę ich zainstalować ponownie i usunąć resztek. Odinstalowanie powinno polegać w pierwszym kroku na usunięciu z bazy danych, a w drugim z systemu operacyjnego. Godzinę temu, Jan Jakóbczak napisał: Pytanie jak przeprowadzić aktualizację i ew. wyczyścić bazę z nieużywanych tabel (triggerów, procedur)? Możliwości: - poprosić autora rozwiązania o skrypty do usunięcia rozwiązania - skorzystać z usług serwisanta Link to postu
Jan J 0 Napisano 26 Lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2021 w Problem z aktualizacją z wersji 1.61 9 minut temu, Daniel Kozłowski napisał: Tak, problem ten pojawiał się na forum kilka razy. Pojawiał się i za każdym razem bez odpowiedzi/rozwiązania. 10 minut temu, Daniel Kozłowski napisał: Odinstalowanie powinno polegać w pierwszym kroku na usunięciu z bazy danych, a w drugim z systemu operacyjnego. Naturalnie, jednak w obecnej sytuacji nam to nie pomaga - tym bardziej jeśli nie ma się na to wpływu. 11 minut temu, Daniel Kozłowski napisał: Możliwości: - poprosić autora rozwiązania o skrypty do usunięcia rozwiązania - skorzystać z usług serwisanta - rozwiązanie autora nie pomogło - cóż myślałem, że forum coś pomoże... Link to postu
Polecane posty