Krzysztof Piątek 4 Napisano 28 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2021 w Raporty - klient nie ma dostępu Udostępniłem klientowi Portal Biura GT moduł "Raporty". Klient otrzymał link aktywacyjny, wyraził wszystkie zgody i ma dostęp do swojego konta INSERT GT. Niestety w żaden sposób nie może dostać się do Portalu Biura. Z poziomu konta INSERT w polu "moje usługi" wyświetla się tylko konto INSERT i forum INSERT, nie ma przycisku "Portal Biura". Klient próbował się też wylogować i zalogować bezpośrednio przez stronę portalbiura.pl, ale otrzymuje komunikat "Nie posiadasz uprawnień do korzystania z usługi Portal Biura". Tymczasem na jego koncie INSERT w miejscu "usługi udostępnione" widnieje informacja, że raporty portalu biura są aktywne. Proszę o pomoc. Link to postu
Dariusz Szałucki 4 Napisano 29 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2021 w Raporty - klient nie ma dostępu Dzień dobry, proszę wysłać na prywatną wiadomość NIP klienta oraz adres e-mail, na który został udostępniony Portal Biura. Przyjrzymy się temu problemowi. Link to postu
Krzysztof Piątek 4 Napisano 2 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2021 w Raporty - klient nie ma dostępu Na szczęście już zadziałało - pomogło wysłanie oświadczenia przez klienta, że jest administratorem sam do swojego konta. 1 Link to postu
Katarzyna Tubielewicz 35 Napisano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2021 w Raporty - klient nie ma dostępu Dziękuję za informację. Link to postu
Polecane posty