Piotr Nowakowski (Ł) 2 Napisano 31 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2021 w sello automatyczne meile odpowiedzi witam czy można lub jak ustawić w sello automatyczne odpowiedzi na wiadomości ?? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 31 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2021 w sello automatyczne meile odpowiedzi Nie, takiej funkcji nie ma. Cytuj Link to postu
Piotr Nowakowski (Ł) 2 Napisano 31 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2021 w sello automatyczne meile odpowiedzi szkoda Cytuj Link to postu
HotKey . 248 Napisano 25 Września 2021 Udostępnij Napisano 25 Września 2021 w sello automatyczne meile odpowiedzi (edytowane) Można by coś pomyśleć, są już chyba wiadomości po API obecnie, na pewno kto ma zewnętrzne rozwiązanie w tym obszarze jest bezpieczniejszy. Ja nic takiego nie korzystam jeszcze i już kolejn raz straciłem Super Sprzedawcę za to tylko, że na 1 mail nie odpisałem w terminie do 24h. Chodzi chociaż o maile które mają w temacie "PYTANIE o Przedmiot ...". I tylko na takie potrzeba np wysłać wizytówkę i jakąś prostą treść np. "cierpliwości, zaraz odpowiemy". Dzięki temu Super Sprzedawca byłyby uratowany Koszmar. Edytowane 25 Września 2021 przez HotKey . Cytuj Link to postu
Mariusz Kownacki 104 Napisano 27 Września 2021 Udostępnij Napisano 27 Września 2021 w sello automatyczne meile odpowiedzi W dniu 26.09.2021 o 00:48, HotKey . napisał: Można by coś pomyśleć, są już chyba wiadomości po API obecnie, na pewno kto ma zewnętrzne rozwiązanie w tym obszarze jest bezpieczniejszy. Ja nic takiego nie korzystam jeszcze i już kolejn raz straciłem Super Sprzedawcę za to tylko, że na 1 mail nie odpisałem w terminie do 24h. Chodzi chociaż o maile które mają w temacie "PYTANIE o Przedmiot ...". I tylko na takie potrzeba np wysłać wizytówkę i jakąś prostą treść np. "cierpliwości, zaraz odpowiemy". Dzięki temu Super Sprzedawca byłyby uratowany Koszmar. My korzystamy od miesiąca rozwiązania zewnętrznego i mamy już 100% odpowiedzi na klientów w czasie :). Z tego co się orientuje (mogę się mylić), ale Allegro wymaga na odpowiedzenie, nie tylko na Pytanie o przedmiot, ale również na każdą wiadomość w Centrum wiadomości. Do tego jeśli klient odpowie na wiadomość "Dziękuję", to na taką wiadomość również należy odpowiedzieć. To są tylko moje przypuszczenia. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 999 Napisano 27 Września 2021 Udostępnij Napisano 27 Września 2021 w sello automatyczne meile odpowiedzi 15 minut temu, Mariusz Kownacki napisał: To są tylko moje przypuszczenia. I moje także. Cytuj Link to postu
HotKey . 248 Napisano 27 Września 2021 Udostępnij Napisano 27 Września 2021 w sello automatyczne meile odpowiedzi 1 godzinę temu, Mariusz Kownacki napisał: na każdą wiadomość w Centrum wiadomości Z tego co pisali mi Administratorzy, to tylko na pierwszą wiadomość a następne juz nie. 1 godzinę temu, Mariusz Kownacki napisał: Do tego jeśli klient odpowie na wiadomość "Dziękuję", To by był szok jakby tak było XD Cytuj Link to postu
Mariusz Kownacki 104 Napisano 27 Września 2021 Udostępnij Napisano 27 Września 2021 w sello automatyczne meile odpowiedzi 1 minutę temu, HotKey . napisał: Z tego co pisali mi Administratorzy, to tylko na pierwszą wiadomość a następne juz nie. To by był szok jakby tak było XD Zrobiłem sobie testy u konkurencji z prywatnego konta i oni odpowiadali na każdą moją wiadomość, stąd to przypuszczenie. Z własnego doświadczenia wiem, że Administratorzy piszą co innego, a wychodzi co innego. Cytuj Link to postu
HotKey . 248 Napisano 27 Września 2021 Udostępnij Napisano 27 Września 2021 w sello automatyczne meile odpowiedzi Ja generalnei reklamację złozyłem na ten ich system i mi odrzucili wyglądało na to, że mieli rację nie odpisałem na pierwszym mail jak pisali i straciłem SuperSPrzedawcę i jeszcze mi nie oddawali prowizji za zwroty przez chyba 30 dni. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.