Skocz do zawartości

Aktualizacja 2021.09

Polecane posty

Informujemy, że w dniu 8 września 2021 między godziną 5:00, a 6:00 rano, planujemy wdrożenie nowej wersji Subiekta 123.

W nowej wersji wprowadziliśmy następujące zmiany: 

 

  • Generowanie i pobieranie paczek wystawionych dokumentów w wybranym miesiącu,
  • Wysyłka zaznaczonych dokumentów na adresy klientów z kartoteki,
  • Ceny sprzedaży w kartotece produktów w obcych walutach,
  • Wybór generowania faktur cyklicznych w dni robocze przed lub po wyznaczonej dacie,
  • Możliwość wydruku listy poprzednich zaliczek na każdej fakturze zaliczkowej,
  • Możliwość zmiany tytułu faktury zaliczkowej końcowej,
  • Możliwość wydruku listy dokonanych płatności na dokumencie,
  • Aktualizacja cen na fakturach cyklicznych po zmianie cen w kartotece produktu,
  • Poprawa znanych błędów i problemów.
  • Dziękuję 1
Link to postu

Dzień dobry

 

Godzinę temu, Łukasz Podlasek napisał:

zawsze wysyłało mi kopię fv automatycznie na maila, po zmianach muszę każdorazowo zaznaczać żeby ta kopia poszła na mail. Idzie to gdzieś ustawić?

 

Potwierdzamy, że jest problem z zapamiętywaniem tego wyboru. Poprawki opublikujemy jeszcze w tym tygodniu i będzie działało tak jak poprzednio.

Link to postu

Dzień dobry

 

4 minuty temu, Krzysztof Piotrowski napisał:

czy na liście wystawionych faktur można włączyć kolumnę "termin płatności", lub czy wprowadzenie takiej zmiany jest w planach? Byłoby to duże ułatwienie w kontrolowaniu terminów bez otwierania każdej faktury oddzielnie.

Na liście faktur nie ma takiej kolumny i obecnie nie planujemy jej dodania. Ale jest dostępny widok "Dokumenty nieopłacone" i tam taka kolumna jest widoczna. 

Link to postu
W dniu 7.09.2021 o 09:33, Aleksander Mynarek napisał:

Aktualizacja cen na fakturach cyklicznych po zmianie cen w kartotece produktu,

Dzień dobry, czy zmiana ceny w kartotece usługi/produktu automatycznie skutkuje zmianami w cyklach? Czy przy zapisywaniu zmian będzie pytać, czy zmieniamy też w cyklach? Czy może tylko w wybranych? Dziękuje.

Link to postu

Dzień dobry

 

57 minut temu, Katarzyna Wojtunik napisał:

czy zmiana ceny w kartotece usługi/produktu automatycznie skutkuje zmianami w cyklach? Czy przy zapisywaniu zmian będzie pytać, czy zmieniamy też w cyklach? Czy może tylko w wybranych?

Nic nie dzieje się automatycznie.

W celu aktualizacji cen, po edycji produktu należy wybrać odpowiednia operację z menu kontekstowego:

2021-09-10_15h07_54.png.d7418fb3f12a9ad3e2a66da1cb6c368d.png

Po jej wybraniu pokaże się okienko z listą faktur cyklicznych, w których jest użyty ten produkt, wraz z informacją o aktualnej cenie i cenie po aktualizacji (z uwzględnieniem rabatu na fakturach). W tym okienku można również zaznaczyć/odznaczyć faktury, które mają być zaktualizowane:

2021-09-10_15h08_34.png.43ef860484bc55c7aa485d3b166f90e7.png

Link to postu

Dzień dobry

 

16 godzin temu, Renata Kalinowska napisał:

a czy te aktualizacje mają związek z tym, że przy wydruku FS nie widać nazwy banku i rachunku do zapłaty.Dzieje się tak przy wystawieniu FS z pozycji " powiel" . Jeśli zaś wystawiam jako zupełnie nową FS jest ok. Sprawdziłam wszystkie opcje w konfiguracji i ustawieniach bankowych

Numeru rachunku nie widać na w pełni opłaconych dokumentach. Takie były sugestie użytkowników, że na dokumencie już w pełni opłaconym nie ma sensu podawać terminu płatności czy numeru rachunku, bo nie ma już nic do zapłaty. 

Powielanie dokumentów w żaden sposób nie wpływa na to zachowanie.

  • Lubię to 1
Link to postu
  • 2 tygodnie później...
1 godzinę temu, Katarzyna Kusak napisał:

Dzień dobry, po zmianie interfejsu nie mogę udostępnić Subiekta123 dla klienta biura. Klient zarejestrowany  - ma konto Insert.
Dane klienta aktualne, a opcja "przejdź dalej" pozostaje nieaktywna.

Problem ujawnił się przy braku uzupełnionych wszystkich danych w firmie klienta. W najbliższych dniach opublikujemy poprawkę, która zapobiegnie podobnym przypadkom. 

Link to postu
Godzinę temu, Robert Ostrowski-Janowicz napisał:

Przy próbie wysłania faktury mailem, system nie podstawia adresu email odbiorcy, jak to miało miejsce przed aktualizacją.

Na chwilę obecną trzeba dopisywać adres email ponownie, a został już zdefiniowany na koncie odbiorcy.

Panie Robercie, funkcjonalność wysyłki faktury mailem nie była zmieniana. Jeżeli wybrał Pan kilka dokumentów, to proszę z menu rozwijanego zamiast "Wyślij na adres email" wybrać opcję "Wyślij na adresy klientów na dokumencie" - dokumenty zostaną nadana na adresy podane w kartotece klientów.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...