Aleksander Mynarek 57 Napisano 7 Września 2021 Udostępnij Napisano 7 Września 2021 w Aktualizacja 2021.09 Informujemy, że w dniu 8 września 2021 między godziną 5:00, a 6:00 rano, planujemy wdrożenie nowej wersji Subiekta 123. W nowej wersji wprowadziliśmy następujące zmiany: Generowanie i pobieranie paczek wystawionych dokumentów w wybranym miesiącu, Wysyłka zaznaczonych dokumentów na adresy klientów z kartoteki, Ceny sprzedaży w kartotece produktów w obcych walutach, Wybór generowania faktur cyklicznych w dni robocze przed lub po wyznaczonej dacie, Możliwość wydruku listy poprzednich zaliczek na każdej fakturze zaliczkowej, Możliwość zmiany tytułu faktury zaliczkowej końcowej, Możliwość wydruku listy dokonanych płatności na dokumencie, Aktualizacja cen na fakturach cyklicznych po zmianie cen w kartotece produktu, Poprawa znanych błędów i problemów. 1 Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 8 Września 2021 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2021 w Aktualizacja 2021.09 wersja została opublikowana Link to postu
Łukasz Podlasek 0 Napisano 8 Września 2021 Udostępnij Napisano 8 Września 2021 w Aktualizacja 2021.09 Witam, zawsze wysyłało mi kopię fv automatycznie na maila, po zmianach muszę każdorazowo zaznaczać żeby ta kopia poszła na mail. Idzie to gdzieś ustawić? Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 8 Września 2021 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2021 w Aktualizacja 2021.09 Dzień dobry Godzinę temu, Łukasz Podlasek napisał: zawsze wysyłało mi kopię fv automatycznie na maila, po zmianach muszę każdorazowo zaznaczać żeby ta kopia poszła na mail. Idzie to gdzieś ustawić? Potwierdzamy, że jest problem z zapamiętywaniem tego wyboru. Poprawki opublikujemy jeszcze w tym tygodniu i będzie działało tak jak poprzednio. Link to postu
Krzysztof Piotrowski 0 Napisano 8 Września 2021 Udostępnij Napisano 8 Września 2021 w Aktualizacja 2021.09 Dzień dobry, czy na liście wystawionych faktur można włączyć kolumnę "termin płatności", lub czy wprowadzenie takiej zmiany jest w planach? Byłoby to duże ułatwienie w kontrolowaniu terminów bez otwierania każdej faktury oddzielnie. Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 8 Września 2021 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2021 w Aktualizacja 2021.09 Dzień dobry 4 minuty temu, Krzysztof Piotrowski napisał: czy na liście wystawionych faktur można włączyć kolumnę "termin płatności", lub czy wprowadzenie takiej zmiany jest w planach? Byłoby to duże ułatwienie w kontrolowaniu terminów bez otwierania każdej faktury oddzielnie. Na liście faktur nie ma takiej kolumny i obecnie nie planujemy jej dodania. Ale jest dostępny widok "Dokumenty nieopłacone" i tam taka kolumna jest widoczna. Link to postu
Krzysztof Piotrowski 0 Napisano 8 Września 2021 Udostępnij Napisano 8 Września 2021 w Aktualizacja 2021.09 Ok, dziękuję Link to postu
Piotr Goncerz 0 Napisano 8 Września 2021 Udostępnij Napisano 8 Września 2021 w Aktualizacja 2021.09 Dzień dobry, Zauważyłem, że po wybraniu na FV opcji "Zapłać w całości" i zapisaniu faktury do pdfa, nie jest widoczna forma płatności. Czy można to jakoś zmienić w ustawieniach programu? Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 8 Września 2021 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2021 w Aktualizacja 2021.09 Zauważyłem, że po wybraniu na FV opcji "Zapłać w całości" i zapisaniu faktury do pdfa, nie jest widoczna forma płatności. Czy można to jakoś zmienić w ustawieniach programu? Dzień dobryNie, nie da się tego ustawić. Przywrócimy nazwę formy płatności na opłaconych dokumentach w ciągu kilku najbliższych dni. Link to postu
Katarzyna Wojtunik 0 Napisano 10 Września 2021 Udostępnij Napisano 10 Września 2021 w Aktualizacja 2021.09 W dniu 7.09.2021 o 09:33, Aleksander Mynarek napisał: Aktualizacja cen na fakturach cyklicznych po zmianie cen w kartotece produktu, Dzień dobry, czy zmiana ceny w kartotece usługi/produktu automatycznie skutkuje zmianami w cyklach? Czy przy zapisywaniu zmian będzie pytać, czy zmieniamy też w cyklach? Czy może tylko w wybranych? Dziękuje. Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 10 Września 2021 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2021 w Aktualizacja 2021.09 Dzień dobry 57 minut temu, Katarzyna Wojtunik napisał: czy zmiana ceny w kartotece usługi/produktu automatycznie skutkuje zmianami w cyklach? Czy przy zapisywaniu zmian będzie pytać, czy zmieniamy też w cyklach? Czy może tylko w wybranych? Nic nie dzieje się automatycznie. W celu aktualizacji cen, po edycji produktu należy wybrać odpowiednia operację z menu kontekstowego: Po jej wybraniu pokaże się okienko z listą faktur cyklicznych, w których jest użyty ten produkt, wraz z informacją o aktualnej cenie i cenie po aktualizacji (z uwzględnieniem rabatu na fakturach). W tym okienku można również zaznaczyć/odznaczyć faktury, które mają być zaktualizowane: Link to postu
Katarzyna Wojtunik 0 Napisano 10 Września 2021 Udostępnij Napisano 10 Września 2021 w Aktualizacja 2021.09 Super, dziękuję za wyjaśnienia i za te zmianę. Rozwiązuje to mój problem raz rocznych podwyżek! Link to postu
Renata Kalinowska 0 Napisano 13 Września 2021 Udostępnij Napisano 13 Września 2021 w Aktualizacja 2021.09 Dzień dobry, a czy te aktualizacje mają związek z tym, że przy wydruku FS nie widać nazwy banku i rachunku do zapłaty.Dzieje się tak przy wystawieniu FS z pozycji " powiel" . Jeśli zaś wystawiam jako zupełnie nową FS jest ok. Sprawdziłam wszystkie opcje w konfiguracji i ustawieniach bankowych Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 14 Września 2021 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2021 w Aktualizacja 2021.09 Dzień dobry 16 godzin temu, Renata Kalinowska napisał: a czy te aktualizacje mają związek z tym, że przy wydruku FS nie widać nazwy banku i rachunku do zapłaty.Dzieje się tak przy wystawieniu FS z pozycji " powiel" . Jeśli zaś wystawiam jako zupełnie nową FS jest ok. Sprawdziłam wszystkie opcje w konfiguracji i ustawieniach bankowych Numeru rachunku nie widać na w pełni opłaconych dokumentach. Takie były sugestie użytkowników, że na dokumencie już w pełni opłaconym nie ma sensu podawać terminu płatności czy numeru rachunku, bo nie ma już nic do zapłaty. Powielanie dokumentów w żaden sposób nie wpływa na to zachowanie. 1 Link to postu
Katarzyna Kusak 2 Napisano 22 Września 2021 Udostępnij Napisano 22 Września 2021 w Aktualizacja 2021.09 Dzień dobry, po zmianie interfejsu nie mogę udostępnić Subiekta123 dla klienta biura. Klient zarejestrowany - ma konto Insert. Dane klienta aktualne, a opcja "przejdź dalej" pozostaje nieaktywna. Link to postu
Marcin Kasprzycki 111 Napisano 22 Września 2021 Udostępnij Napisano 22 Września 2021 w Aktualizacja 2021.09 1 godzinę temu, Katarzyna Kusak napisał: Dzień dobry, po zmianie interfejsu nie mogę udostępnić Subiekta123 dla klienta biura. Klient zarejestrowany - ma konto Insert. Dane klienta aktualne, a opcja "przejdź dalej" pozostaje nieaktywna. Problem ujawnił się przy braku uzupełnionych wszystkich danych w firmie klienta. W najbliższych dniach opublikujemy poprawkę, która zapobiegnie podobnym przypadkom. Link to postu
Robert Ostrowski-Janowicz 0 Napisano 24 Września 2021 Udostępnij Napisano 24 Września 2021 w Aktualizacja 2021.09 Przy próbie wysłania faktury mailem, system nie podstawia adresu email odbiorcy, jak to miało miejsce przed aktualizacją. Na chwilę obecną trzeba dopisywać adres email ponownie, a został już zdefiniowany na koncie odbiorcy. Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 34 Napisano 24 Września 2021 Udostępnij Napisano 24 Września 2021 w Aktualizacja 2021.09 Godzinę temu, Robert Ostrowski-Janowicz napisał: Przy próbie wysłania faktury mailem, system nie podstawia adresu email odbiorcy, jak to miało miejsce przed aktualizacją. Na chwilę obecną trzeba dopisywać adres email ponownie, a został już zdefiniowany na koncie odbiorcy. Panie Robercie, funkcjonalność wysyłki faktury mailem nie była zmieniana. Jeżeli wybrał Pan kilka dokumentów, to proszę z menu rozwijanego zamiast "Wyślij na adres email" wybrać opcję "Wyślij na adresy klientów na dokumencie" - dokumenty zostaną nadana na adresy podane w kartotece klientów. Link to postu
Polecane posty