Marcin Leplawy 6 Napisano 7 Września 2021 Udostępnij Napisano 7 Września 2021 w subiekt gt -> sello mam problem: dodałem produkt do subiekta zaznaczyłem że jest przeznaczony do serwisu aukcyjnego ale nie widać go po synchronizacji w sello (nie ma żadnych filtrów) można jakoś zobaczyć w logach co jest nie tak czemu to nie przechodzi Cytuj Link to postu
Konrad Pabijan 3 Napisano 7 Września 2021 Udostępnij Napisano 7 Września 2021 w subiekt gt -> sello Czy w Sello -> ustawienia -> Zewnętrzny system sprzedaży - wszystko jest prawidłowo połączone i link Testuj połączenie z systemem pokazuje informację Udało się testowo połączyć system sprzedaży? Cytuj Link to postu
Marcin Leplawy 6 Napisano 7 Września 2021 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2021 w subiekt gt -> sello (edytowane) tak tu jest oki jesli chodzi o integracje to aktualizują się tez ceny istniejacy produktow i importuja zamowienia do subiekta jedyny problem to nowe produkty juz kiedys tak mialem i byl jakis problem na poziomie bazy ale nie pamietam jaki:( wystarczyla jakas procedura tutaj to opisywałem z tego co pamietam to jakis 1 produkt blokował synchronizaję ale nie mogę teraz go odnaleźć Edytowane 7 Września 2021 przez Marcin Leplawy Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 759 Napisano 8 Września 2021 Udostępnij Napisano 8 Września 2021 w subiekt gt -> sello Jeśli jest używany stary synchronizator to jest to możliwe, w nowym synchronizatorze jeden produkt nie powinien blokować całej synchronizacji i jeśli coś z nim jest nie tak, to w raporcie powinien być błąd z opisem co się stało. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.