Jakub Z 3 Napisano 8 Września 2021 Udostępnij Napisano 8 Września 2021 w [Integracja] Import zamówień z systemów zewnętrznych - tworzenie Klientów? Witam, mam taki problem. Od jakiegoś czasu mamy integrację sklepu internetowego z nexo, obecnie próbuję zintegrować Nexo z Baselinkerem i czytając instrukcję [nie wiem czy można podawać firmy] poruszony został tam temat "mapowania" Klientów. Sprawdziłem jak to wygląda u nas po roku lub dłużej i ogólnie wszystko działa, ale... Problemy: A. Większość zakupów to Klienci jednorazowi; B. Zauważyłem, że mamy Klientów (na te same nazwiska / maile) ale z jakimiś drobnymi zmianami w adresie przez co nie wyłapujemy "że to ten sam Klient". I np. ja sam przez składanie testowych zamówień z losowymi danymi (różne adresy itd) mam założonych 5-10 Klientów w nexo. Efekt? Baza niepotrzebnie puchnie. Pytania: 1. Zastanawiam się jakie są dobre praktyki? Po czym Wy rozpoznajecie Klientów? Jak dbacie o "higienę" bazy danych? 2. W rozwiązaniu o którym czytałem łączą Klientów po emailach. Może próbowaliście i znacie ograniczenia tego sposobu? 3. W instrukcji wyczytałem o "Klientach jednorazowych" zacząłem tego szukać ale nie wiem czy w Nexo nie usunięto? wprowadzałbym wtedy Klientów jednorazowych dla "kont gości"? 4. Może jakaś podpowiedź jak to poprawić? 5. Osobny temat. Import "firm". Klienci podają nam NIP / nazwę firmy, ale jeśli format / coś się różni od bazy w GUS, to takie zamówienie się nie przekazuje... Jest jakiś moduł / coś, co mogłoby dostosować dane do subiekta? Myślałem, żeby na www zintegrować się z GUS i tam Klient zaciągał dane i takie trafiały do Nexo? Z góry dziękuję za pomoc i podpowiedzi Link to postu
Polecane posty