marta idzi 1 Napisano 10 Września 2021 Udostępnij Napisano 10 Września 2021 w Wysyłka elektroniczna Mam problem z wykorzystaniem automatu do wysyłki raportów do klienta z poziomu programu Biuro GT przy wykorzystaniu klienta poczty Outlook 365 (2019). Mam go prawidłowo ustawionego w „administracja -> ustawienia wiadomości” jako domyślną aplikację. Niemniej jednak gdy przejdę przez wszystkie kolejne kroki w programie Biuro GT dotyczące wysyłki wspomnianego raportu i finalnie dojdę do miejsca w którym mam zaznaczone „Wyświetl okno wiadomości dla każdego dokumentu” (aby nie poszło całkiem z automatu tylko pozwoliło mi na końcową edycję – taką mam preferencję) to w tle wiadomości wyświetla mi się komunikat „Sewer zajęty” z dwoma przyciskami do wyboru „Przełącz na…” i „Ponów próbę”. Niezależnie co wybiorę to zawiesza mi to program Biuro GT. Bardzo proszę o pomoc – wszystkie screeny zamieszczone są w zalaczniku wysyłak informaci do klienta.docx Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 16 Września 2021 Udostępnij Napisano 16 Września 2021 w Wysyłka elektroniczna Proszę mi powiedzieć na jakim systemie operacyjnym Pani działa i w jakiej wersji zainstalowane jest Biuro GT? Link to postu
Polecane posty