Skocz do zawartości

Sprint błąd podczas synchronizacji "Ilość niezgodna z precyzją zdefiniowaną w jednostce miary"

Polecane posty

Dzień dobry,

proszę w tej liście, która została wyświetlona wejść w szczegóły eksportu paragonów i zobaczyć, na którym PA jest problem. Następnie proszę sprawdzić asortyment na tym dokumencie i precyzję jednostki miary, z jaką były sprzedawane i porównać z tym, co jest w kartotece w Subiekcie.

Link to postu
W dniu 14.09.2021 o 07:19, Przemysław Werner napisał:

Dzień dobry,

proszę w tej liście, która została wyświetlona wejść w szczegóły eksportu paragonów i zobaczyć, na którym PA jest problem. Następnie proszę sprawdzić asortyment na tym dokumencie i precyzję jednostki miary, z jaką były sprzedawane i porównać z tym, co jest w kartotece w Subiekcie.

Dziękuję za odpowiedź, jednak w raporcie nie mam info. dot numerów paragonów w których błąd występuje.

image.thumb.png.ef202051a342c11bf92ba31a96b7e3f2.png

Link to postu

 

Dziękuję za odpowiedź, jednak podany sposób nie zadziała - parametr synchronizacji mam ustawiony na "kontroler synchronizacji". Synchronizację dokonuję z poziomu centrali. Więc wyskakuje błąd w aplikacji na stanowisku sprzedaży podczas próby synchronizacji - błąd odnośnie parametrów synchronizacji. Boję się, że po przestawieniu tego parametru wystąpią inne błędy lub utracę możliwość synchronizacji. Czy jest inny sposób?

Link to postu
2 godziny temu, Przemysław Werner napisał:

Zadziała – przy synchronizowaniu "menedżerem" dokumenty też są widoczne w Zarządzaniu.

image.png.2ddb5bf1e3e452ab224e0bd105f8f90a.png

Zamiast favicona błędu przy wszystkich paragonach jest zegar. W centrali uruchamiałem synchronizację dok. sprzedaży.

Link to postu
3 godziny temu, Przemysław Werner napisał:

Używając filtru Status, zgodnie z wcześniejszymi wskazówkami nie ma żadnych pozycji na liście?

image.thumb.png.f33d9f312c41ca5193eb94e5355c751e.png

image.thumb.png.e809cb8344099b579e56fb6215dbff69.png

 

No właśnie nie wyświetlają się żadne pozycje. Wszystkie mają status "do synchronizacji". Wydaje mi się, że gdy zadanie na centrali zakończy się z błędem to nie przechodzi wcale żadna akcja.

Link to postu

Jeżeli żaden z dokumentów nie zmienia swojego statusu na "błąd", to problem być może jest z samym zapisem dokumentu PW na braki. Jeżeli to możliwe, to proszę testowo przed ewentualnym udostępnieniem danych zmienić w parametrach synchronizacji parametr generowania dokumentu PW na brakujące ilości.

image.thumb.png.5c68e13a1b9da9abc12a6d858ed4e978.png

Link to postu
6 godzin temu, Przemysław Werner napisał:

Jeżeli żaden z dokumentów nie zmienia swojego statusu na "błąd", to problem być może jest z samym zapisem dokumentu PW na braki. Jeżeli to możliwe, to proszę testowo przed ewentualnym udostępnieniem danych zmienić w parametrach synchronizacji parametr generowania dokumentu PW na brakujące ilości.

image.thumb.png.5c68e13a1b9da9abc12a6d858ed4e978.png

image.thumb.png.bb1dd39270d5d4ea718c4dcc65ef9ac1.png

 

Było już tak ustawione :/

Może zmienię sposób synchronizacji z "Kontroler synchronizacji" na "zarządzanie" i spróbuję synchronizacji z poziomu stanowiska sprzedaży? Tylko mam pytanie czy po powrocie do "Kontroler synchronizacji" nie byłoby większych problemów? 

Link to postu
W dniu 20.09.2021 o 14:00, Przemysław Werner napisał:

Nie doprecyzowałem – proszę zmienić parametr na NIE, co powinno pozwolić na weryfikację konkretnych paragonów z błędami.

Dziękuję udało się zaimportować część paragonów. Zaktualizowałem precyzję jednostki (w subiekcie sztuka miała precyzję do setnych, a w sprincie do tysięcznych) i pojawił się nowy komunikat przy paragonach. Błąd o precyzji jednostek występuje nadal, w subiekcie nexo jak i sprincie ustawiona identyczna ilość miejsc po przecinku... :(

 

 image.png.57e63cc3e3c0d0caee3dcd6152ee2c25.png

 

 

 

 

 

Edytowane przez Sebastian Drozd
Link to postu

Proszę podesłać przez formularz kontaktowy log synchronizacji. Wypełniając formularz kontaktowy, proszę wybrać opcję kontynuując korespondencję z InsERT (posiadam numer zgłoszenia) i wpisać numer zgłoszenia INS-736371.

Tutaj znajdzie Pan informację, gdzie znaleźć log:

Link to postu
  • 1 rok później...
W dniu 27.09.2021 o 10:50, Sebastian Drozd napisał:

Dziękuję udało się zaimportować część paragonów. Zaktualizowałem precyzję jednostki (w subiekcie sztuka miała precyzję do setnych, a w sprincie do tysięcznych) i pojawił się nowy komunikat przy paragonach. Błąd o precyzji jednostek występuje nadal, w subiekcie nexo jak i sprincie ustawiona identyczna ilość miejsc po przecinku... :(

 

 image.png.57e63cc3e3c0d0caee3dcd6152ee2c25.png

 

 

 

 

 

Jak długo trwa u was synchronizacja wszystkich opcji, tj. eksport faktur, paragonów, itd? Są to sekundy czy minuty? U nas od 6 do 60 minut

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...