- Kałuża - 8 Napisano 17 Września 2021 Udostępnij Napisano 17 Września 2021 w Problem z wysyłaniem wiadomości Witam Czy u kogoś powstał problem z wysyłaniem wiadomości ? Na koniec dnia wysyłamy zbiorczo wiadomości o wysyłce towaru. Po naciśnięciu klawisza wyślij Sello wysyła z 40 wiadomości 5 reszta oznaczona jest jako błąd. Po kolejnym naciśnięciu wyślij kolejne 3 reszta błąd, raz jeszcze wyślij i znowu wysyła tylko kilka, i tak po 20-stym razie naciśnięcia klawisza wyślij zostają wysłane wszystkie. Problem powstał kilka dni temu Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 005 Napisano 17 Września 2021 Udostępnij Napisano 17 Września 2021 w Problem z wysyłaniem wiadomości U nas nie ma problemów. Może to zależeć od dostawcy i Poczty i ew. ich ograniczeń. Cytuj Link to postu
- Kałuża - 8 Napisano 18 Września 2021 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2021 w Problem z wysyłaniem wiadomości 14 godzin temu, MARCIN e-kupowanie.pl Sello1.39.0 napisał: U nas nie ma problemów. Może to zależeć od dostawcy i Poczty i ew. ich ograniczeń. Serwer pocztowy jest na nazwa.pl. Myślałem, że to może serwery pocztowe allegro odrzucają wiadomości hurtowe ale skoro wysyłka zbiorcza u innych działa to może w nazwa.pl coś namieszali. Cytuj Link to postu
Paweł Nitendel 30 Napisano 18 Września 2021 Udostępnij Napisano 18 Września 2021 w Problem z wysyłaniem wiadomości Widzę u siebie ten sam błąd. Myslę, że Allegro coś kombinuje. Jakiś czas temu zapowiadali, że ograniczą możliwość "powielania" tych samych wiadomości. Cytuj Link to postu
- Kałuża - 8 Napisano 18 Września 2021 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2021 w Problem z wysyłaniem wiadomości Ciekawe czy jak by była możliwość ustawienia wysyłania wiadomości np. co 5 sekund to by przechodziły ? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 759 Napisano 21 Września 2021 Udostępnij Napisano 21 Września 2021 w Problem z wysyłaniem wiadomości A jaki błąd pojawia się w raporcie? Cytuj Link to postu
- Kałuża - 8 Napisano 21 Września 2021 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2021 w Problem z wysyłaniem wiadomości Szczegóły błędu wysłane w wiadomości. Wiadomości w których Sello zwraca błąd w wysyłce przy kolejnych próbach zostaną wysłane, więc ustawiając w Sello wysyłkę wiadomości np. co 2 minuty w końcu wszystkie zostaną wysłane niestety to trwa bo np. z 70 wysyła 3. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 759 Napisano 21 Września 2021 Udostępnij Napisano 21 Września 2021 w Problem z wysyłaniem wiadomości W treści błędu widzę: Cytat Using existing/open SMTP connection to send email. ConnectionType: Unencrypted TCP/IP ... 550 5.7.0 Error: insufficient authorization Wygląda na to, że maile są wysyłane bez szyfrowania i serwer blokuje takie maile. Proszę się upewnić, że konfiguracja konta pocztowego w Sello w zakresie SMTP jest poprawna i zgodna z tym co podaje dostawca poczty (port, szyfrowanie, autoryzacja). Cytuj Link to postu
- Kałuża - 8 Napisano 22 Września 2021 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2021 w Problem z wysyłaniem wiadomości Niestety zmiana szyfrowania nie pomaga. Próbowaliśmy różnej konfiguracji ustawienia SMTP efekt ten sam. Wysłane zostają 6 z 80 wiadomości. Czy ktoś wysyła zbiorcze wiadomości i czy występuje u kogoś ten problem czy wiadomości wysyłane "hurtem" wysłane zostają bez problemu ? Cytuj Link to postu
Paweł Nitendel 30 Napisano 22 Września 2021 Udostępnij Napisano 22 Września 2021 w Problem z wysyłaniem wiadomości (edytowane) 3 godziny temu, - Kałuża - napisał: Niestety zmiana szyfrowania nie pomaga. Próbowaliśmy różnej konfiguracji ustawienia SMTP efekt ten sam. Wysłane zostają 6 z 80 wiadomości. Czy ktoś wysyła zbiorcze wiadomości i czy występuje u kogoś ten problem czy wiadomości wysyłane "hurtem" wysłane zostają bez problemu ? Ja obserwuję ten sam problem (nazwa.pl), myślę jednak, że to Allegro zablokowało hurtowe wysyłanie wiadomości. Edytowane 22 Września 2021 przez Paweł Nitendel Cytuj Link to postu
Paweł P. 2 Napisano 22 Września 2021 Udostępnij Napisano 22 Września 2021 w Problem z wysyłaniem wiadomości Witam, Niestety mamy ten sam problem i hosting w nazwa.pl . Czy z szyfrowaniem czy bez problem ten sam. Zaznaczam że w sello klikając "sprawdź" wyświetla "OK". Z identycznych ustawień dla tego konta korzysta Microsoft Outlook i nie ma z nim żadnych problemów. Niestety tez nie jest to blokowane przez allegromail bo do klientów na przykład z wp, interii czy gmail też mamy niewysłane maile. Zawsze błąd jest identyczny. Ustawianie StartTLS w ogóle nie działa. Ustawienia jakie sprawdzałem są z tej strony: https://www.nazwa.pl/pomoc/baza-wiedzy/podstawowe-parametry-do-konfiguracji-programow-pocztowych/ Cytuj Link to postu
- Kałuża - 8 Napisano 22 Września 2021 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2021 w Problem z wysyłaniem wiadomości Czy u wszystkich którzy wysyłają wiadomości zbiorczo występuje ten problem, czy tylko na serwerach nazwa.pl ? Bardzo proszę o informacje Cytuj Link to postu
Paweł Nitendel 30 Napisano 22 Września 2021 Udostępnij Napisano 22 Września 2021 w Problem z wysyłaniem wiadomości Moje obserwacje są nastepujące: 1.Po wysłaniu określonej ilości maili, znikają wszystkie ze skrzynki nadawczej, natomiat w skrzynce "wysłane" pojawia się tylko część - ta która została wysłana. 2.Wysłane prawidłowo maile pokazują się w centrum wiadomości. 3.Maile nie wysłane nie są widoczne nigdzie z poziomu zakładki " wiadomości", widać je tylko w zakładce paczki - wiadomości, jednak tam nie posiadają przypisanej daty i godziny wysyłki. Cytuj Link to postu
Paweł Nitendel 30 Napisano 22 Września 2021 Udostępnij Napisano 22 Września 2021 w Problem z wysyłaniem wiadomości Dodam jeszcze, że po ustawieniu innej skrzynki, niż ta podana w allegro np w allegro mam ustwione allegro@........pl, a wysyłam z biuro@.......pl, to maili jednorazowo idzie więcej - dużo więcej. Cytuj Link to postu
- Kałuża - 8 Napisano 24 Września 2021 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2021 w Problem z wysyłaniem wiadomości Problem w dniu dzisiejszym nie istnieje. 🙂 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.