Skocz do zawartości

Problem z wysyłaniem wiadomości

Polecane posty

Witam

Czy u kogoś powstał problem z wysyłaniem wiadomości ? 

Na koniec dnia wysyłamy zbiorczo wiadomości o wysyłce towaru. Po naciśnięciu klawisza wyślij Sello wysyła z 40 wiadomości 5 reszta oznaczona jest jako błąd. Po kolejnym naciśnięciu wyślij kolejne 3 reszta błąd, raz jeszcze wyślij i znowu wysyła tylko kilka, i tak po 20-stym razie naciśnięcia klawisza wyślij zostają wysłane wszystkie.

 

Problem powstał kilka dni temu

Link to postu
14 godzin temu, MARCIN e-kupowanie.pl Sello1.39.0 napisał:

U nas nie ma problemów. Może to zależeć od dostawcy i Poczty i ew. ich ograniczeń.

Serwer pocztowy jest na nazwa.pl. Myślałem, że to może serwery pocztowe allegro odrzucają wiadomości hurtowe ale skoro wysyłka zbiorcza u innych działa to może w nazwa.pl coś namieszali. 

Link to postu

W treści błędu widzę:

 

Cytat

Using existing/open SMTP connection to send email.
    ConnectionType: Unencrypted TCP/IP

...

550 5.7.0 Error: insufficient authorization

Wygląda na to, że maile są wysyłane bez szyfrowania i serwer blokuje takie maile. Proszę się upewnić, że konfiguracja konta pocztowego w Sello w zakresie SMTP jest poprawna i zgodna z tym co podaje dostawca poczty (port, szyfrowanie, autoryzacja).

Link to postu
3 godziny temu, - Kałuża - napisał:

Niestety zmiana szyfrowania nie pomaga. Próbowaliśmy różnej konfiguracji ustawienia SMTP efekt ten sam. Wysłane zostają 6 z 80 wiadomości. Czy ktoś wysyła zbiorcze wiadomości i czy występuje u kogoś ten problem czy wiadomości wysyłane "hurtem" wysłane zostają bez problemu ?

Ja obserwuję ten sam problem (nazwa.pl), myślę jednak, że to Allegro zablokowało hurtowe wysyłanie wiadomości.

Edytowane przez Paweł Nitendel
Link to postu

Witam,

Niestety mamy ten sam problem i hosting w nazwa.pl . Czy z szyfrowaniem czy bez problem ten sam. Zaznaczam że w sello klikając "sprawdź" wyświetla "OK".

Z identycznych ustawień dla tego konta korzysta Microsoft Outlook i nie ma z nim żadnych problemów. Niestety tez nie jest to blokowane przez allegromail bo do klientów na przykład z wp, interii czy gmail też mamy niewysłane maile. Zawsze błąd jest identyczny. Ustawianie StartTLS w ogóle nie działa.

Ustawienia jakie sprawdzałem są z tej strony:
https://www.nazwa.pl/pomoc/baza-wiedzy/podstawowe-parametry-do-konfiguracji-programow-pocztowych/

Link to postu

Moje obserwacje są nastepujące:

1.Po wysłaniu określonej ilości maili, znikają wszystkie ze skrzynki nadawczej, natomiat w skrzynce "wysłane" pojawia się tylko część - ta która została wysłana.

2.Wysłane prawidłowo maile pokazują się w centrum wiadomości.

3.Maile nie wysłane nie są widoczne nigdzie z poziomu zakładki " wiadomości", widać je tylko w zakładce paczki - wiadomości, jednak tam nie posiadają przypisanej daty i godziny wysyłki.

 

 

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...