Piotr Szlązak 0 Napisano 20 Września 2021 Udostępnij Napisano 20 Września 2021 w odbiór sprzedaży z urządzenia zewnętrznego. Witam. Poszukuję rozwiązania problemu związanego z odbiorem sprzedaży fiskalnej z urządzenia Novitus Nano E. Po oznaczeniu w polu "parametry odbioru sprzedaży" - sprzedaż fiskalna, nie mogę zmienić nic w polu "automatycznie pobierz paragony fiskalne" - na stałe mam pozycję "nie". Klikam OK, i proces kończy się błędem "nie znaleziono towaru o podanym kodzie na urządzeniu". Żadna sprzedaż nie jest odebrana. Próbowałem synchronizować asortyment, co nie przyniosło efektu. Test połączenia jest ok, na urządzeniu są paragony. Proszę o pomoc. Link to postu
Przemysław Werner 392 Napisano 21 Września 2021 Udostępnij Napisano 21 Września 2021 w odbiór sprzedaży z urządzenia zewnętrznego. (edytowane) Dzień dobry, w celu analizy problemu proszę podesłać rejestr zdarzeń urządzenia fiskalnego. Proszę go zapisać i przesłać przez formularz kontaktowy łącznie z danymi diagnostycznymi. Informację o tym, jak wygenerować dane diagnostyczne znajdzie Pan w temacie e–Pomocy technicznej. Zebrane dane proszę przesłać przez formularz kontaktowy kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-135769. W jaki sposób wysłać formularz kontaktowy? Edytowane 21 Września 2021 przez Przemysław Werner Link to postu
Przemysław Werner 392 Napisano 21 Września 2021 Udostępnij Napisano 21 Września 2021 w odbiór sprzedaży z urządzenia zewnętrznego. Ponawiam prośbę o przesłanie rejestru transmisji z aplikacji SUZ i przesłanie analogicznie do poprzednich informacji przez formularz kontaktowy. 3 godziny temu, Przemysław Werner napisał: Informację o tym, jak wygenerować dane diagnostyczne znajdzie Pan w temacie e–Pomocy technicznej. Link to postu
Piotr Szlązak 0 Napisano 21 Września 2021 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2021 w odbiór sprzedaży z urządzenia zewnętrznego. Przesłałem dane. Link to postu
Przemysław Werner 392 Napisano 21 Września 2021 Udostępnij Napisano 21 Września 2021 w odbiór sprzedaży z urządzenia zewnętrznego. Dziękuję za przesłane dane. Odczyt sprzedaży jest dla towarów z kodami 2, 5, 7, 13, 14, 65, których nie ma w kasie fiskalnej – zostały usunięte. Rozwiązaniem jest dodanie w kasie fiskalnej towarów z takimi kodami, a najwygodniejszą opcją będzie synchronizacja w nexo. Należy więc kolejno w InsERT nexo dodać brakujące towary, wykonać synchronizację i upewnić się, że została wykonana prawidłowo (bez błędów). Po uzupełnieniu braków w bazie towarowej odczyt sprzedaży zakończy się powodzeniem. Link to postu
Polecane posty