Skocz do zawartości

odbiór sprzedaży z urządzenia zewnętrznego.

Polecane posty

Witam. Poszukuję rozwiązania problemu związanego z odbiorem sprzedaży fiskalnej z urządzenia Novitus Nano E. Po oznaczeniu w polu "parametry odbioru sprzedaży" - sprzedaż fiskalna, nie mogę zmienić nic w polu "automatycznie pobierz paragony fiskalne" - na stałe mam pozycję "nie". Klikam OK, i proces kończy się błędem "nie znaleziono towaru o podanym kodzie na urządzeniu". Żadna sprzedaż nie jest odebrana. Próbowałem synchronizować asortyment, co nie przyniosło efektu. Test połączenia jest ok, na urządzeniu są paragony.
Proszę o pomoc.

Link to postu

Dzień dobry,

w celu analizy problemu proszę podesłać rejestr zdarzeń urządzenia fiskalnego. Proszę go zapisać i przesłać przez formularz kontaktowy łącznie z danymi diagnostycznymi.

image.png.8bffc6430e3c3204d43a0487612cf696.png

Informację o tym, jak wygenerować dane diagnostyczne znajdzie Pan w temacie e–Pomocy technicznej

Zebrane dane proszę przesłać przez formularz kontaktowy kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-135769.

Edytowane przez Przemysław Werner
Link to postu

Ponawiam prośbę o przesłanie rejestru transmisji z aplikacji SUZ i przesłanie analogicznie do poprzednich informacji przez formularz kontaktowy.

3 godziny temu, Przemysław Werner napisał:

Informację o tym, jak wygenerować dane diagnostyczne znajdzie Pan w temacie e–Pomocy technicznej

 

Link to postu

Dziękuję za przesłane dane.

Odczyt sprzedaży jest dla towarów z kodami 2, 5, 7, 13, 14, 65, których nie ma w kasie fiskalnej – zostały usunięte.

Rozwiązaniem jest dodanie w kasie fiskalnej towarów z takimi kodami, a najwygodniejszą opcją będzie synchronizacja w nexo.

Należy więc kolejno w InsERT nexo dodać brakujące towary, wykonać synchronizację i upewnić się, że została wykonana prawidłowo (bez błędów). Po uzupełnieniu braków w bazie towarowej odczyt sprzedaży zakończy się powodzeniem.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...