Skocz do zawartości

Portal Biura - problem z przesłaniem plików do PB

Polecane posty

Dzień dobry, proszę sprawdzić czy nie jest Pani w trybie podglądu biura - sygnalizuje to pomarańczowy pasek na samej górze:
image.thumb.png.cd6b1c87ddf7274df94965f63359a8e1.png

 

Oznacza to, że jest Pani zalogowana jako biuro, nie jako klient, a w tym trybie wysyłka dokumentów jest zablokowana. Należy się wtedy zalogować na odpowiednie Konto Insert.

 

Jeżeli to nie jest ten problem to proszę o wysłanie na prywatną wiadomość zrzutów ekranów, które pokazują problem oraz NIP klienta.

Link to postu

Dziękuję, już ogarnęłam tzn zaktualizowałam wersję i już jest ok, ale mam kolejną zagwozdkę.... skanuję dokumenty dla podmiotu niebędącego podatnikiem VAT,  w podglądzie wgranego dokumentu nie skanują się kwoty, muszę je uzupełniać ręcznie pomimo, że są podświetlone prawidłowo. Czy jest jakaś opcja zaznaczenia, że dany podatnik nie jest w  VAT  i tym samym program księguje od razu kwoty brutto?   

Link to postu

Jeżeli dobrze rozumiem to korzysta Pani z Portalu Biura w GT. Na tę chwilę w tym programie automatyczne rozpoznawanie kwot z faktur działa tylko do ewidencji VAT. Mamy zaplanowane na przyszłe wersje wprowadzenie wykorzystania schematów importu, co pozwoli na wprowadzanie dokumentów bezpośrednio do ksiąg.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...