Beata Fajkisz-Solecka 0 Napisano 24 Września 2021 Udostępnij Napisano 24 Września 2021 w PIlne!!!!!!! RachmistrzGT-wysyłka jpk i komunikat "zestaw kluczy nie istnieje" (edytowane) POMOCY!!!!!! Taki mam problem i nie wiem o co chodzi. Wydany nowy certyfikat, zarejestrowany w systemie Windows, działający w aplikacjach internetowych i taki mam komunikat. POMOCY!! Edytowane 25 Września 2021 przez Beata Fajkisz-Solecka Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 27 Września 2021 Udostępnij Napisano 27 Września 2021 w PIlne!!!!!!! RachmistrzGT-wysyłka jpk i komunikat "zestaw kluczy nie istnieje" Dzień dobry, proszę spróbować podpiąć certyfikat w inny port USB. Link to postu
Beata Fajkisz-Solecka 0 Napisano 28 Września 2021 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2021 w PIlne!!!!!!! RachmistrzGT-wysyłka jpk i komunikat "zestaw kluczy nie istnieje" Próbowałam w każdym porcie. Certyfikat jest zarejestrowany i podpisywanie np. przez bramkę jpk web działa. Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 28 Września 2021 Udostępnij Napisano 28 Września 2021 w PIlne!!!!!!! RachmistrzGT-wysyłka jpk i komunikat "zestaw kluczy nie istnieje" W takim razie proszę usunąć i ponownie zainstalować certyfikat na tym komputerze, dodatkowo może Pani spróbować utworzyć nowego użytkownika systemu Windows i na nim spróbować podpisać ten plik. Link to postu
Polecane posty